gratis 3d game maken

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat is mooi, omdat ik daarvan het meeste weet.
nu moet je me nog even zeggen welke game je voor je mod wilt gebruiken en of je een sp of mp mod
wilt maken. een mod maak je dus met alle assets (spullen) die in een game zitten. zelf heb ik de laatste
7 jaar enkel nog met de fps HL2 (Half Life2) sp-mods gemaakt, deze game is hier uiterst geschikt voor,
maar je kan in wezen zowat iedere fps game kiezen, (voor zowat iedere fps game is de editor en andere
tools beschikbaar gesteld).

dus, welke game heb je in gedachten, en wil je sp of mp?

leon

makt mij niet echt uit de game wel
ava Alliance of Valiant Arms

ken deze game niet, heb dus even wat gegoogeld en het schijnt dus een free to play MMO te zijn,
en helaas worden voor deze free to play games haast nooit tools vrij gegeven zodat je ermee kunt
modden. dus, helaas kan het met deze game niet.

leon

ok dat is jammer
maar als jij een spel kent wat er op lijkt mag dat ook
want je weet er meer van dan ik
groetjes tristan

nou, ik speel geen mp games, enkel sp mode. dus helaas kan ik je geen goeie titels aan de hand doen.

leon

zoals ik al eerder had gezegt werk ik zelf dus de laatste 6 jaar met Half Life2, het is een leuke fps en
alle tools zijn vrij makkelijk te gebruiken. ik weet niet of je deze game hebt, helaas moet je m kopen om
ermee te kunne modden, een copy (torrent) werkt in dit geval niet, je kan dan niet bij de tools (editor) komen.

leon

ga aan de slag met de nieuwe source engine Valve heeft zon beetje alles vrij gegeven je kan er mee doen wat je wilt
hier heb je een mooi uitleg + downloads voor wat je nodig hebt klikerdeklik

let wel op dat dit dus niet effe gedaan is je gaat hiermee gewoon een cursus volgen en zoals eerder gezegd ben je er zeker een paar jaar zoet mee
C++ is ook van toepassing en dit is een programmeer taal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan