Gratis adsl met draadloos modem

Status
Niet open voor verdere reacties.

ingmar

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2001
Een vriendin heb ik beloofd uit te zoeken of het mogelijk is gratis adsl te krijgen met (evt. te betalen) draadloos modem. Ik kan het niet vinden, kan iemand me helpen? Bij ZON kun je alleen een draadloos modem krijgen bij een abonnement van 14,95 per maand, zie ik. Misschien is er een startpagina over dit onderwerp, of heeft iemand er ervaring mee?

Bedankt alvast,

Ingmar

Gratis adsl is niets anders dan de snelheid van adsl waarbij je een hoog inbeltarief hebt.De actie's waar je waarschijnlijk op doelt, die een gratis modem betreffen,hebben voor zover ik weet nooit betrekking op een draadloos modem.
Je haalt waarschijnlijk deze door elkaar.

Ik denk het ook.

Heb nog even zitten denken ... het draadloos modem hoeft niet gratis te zijn.
Kan ik ook gewoon gratis adsl bestellen, en dan het bijgeleverde (gratis) modem vervangen door een zelfgekocht draadloos modem? Of haal ik me dan allemaal ellende op de hals? (Zijn bijv. die bijgeleverde modems ingesteld voor communicatie met speciaal die ene provider?) Ik ben geen groot technisch talent, en het voordeel van die door providers geleverde dingen is wel dat er duidelijke instructies bijzitten voor de zelfinstallatie.

Of zou ik het gratis modem kunnen verbinden met een zelfgekocht draadloos modem?

Uit je verhaal merk ik op dat je graag draadloos zou willen werken.Klopt dit ?
Ik denk dat je voor jezelf eerst duidelijk moet krijgen wat je vriendin zou willen.
Als je draadloos zou willen gaan werken koop dan een draadloze ethernetmodem met router functie die tevens als accespoint kan functioneren.Een voorbeeld is de Speedtouch 570 van Alcatel.Kijk anders maar eens of www.wifishop.nl.Daar is keuze genoeg.Linksys is ook een goed merk.
Daarbij komt natuurlijk nog je draadloos netwerkkaart.

Zorg ervoor dat je om compatabiliteitsproblemen te voorkomen bij voorkeur iets koopt van hetzelfde merk.

Makkelijkst is adsl bestellen bij de provider van je keus en daar ook je draadloos spullen bestellen natuurlijk afhankelijk van de verschillende prijsniveaus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan