Gratis ADSL Zonnet

Status
Niet open voor verdere reacties.

roelromme

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2001
Berichten
30
Heeft er iemand ervaring met gratis ADSL internet van Zonnet? Is het een redelijke snelheid, zijn er wel eens problemen met de verbinding?

BVD.
 
Ik gebruik het zelf niet maar heb het wel eens bekeken.

Het feit van gratis slaat alleen op dat je geen abbonements kosten hebt. Je moet wel betalen voor de tijd dat je op internet zit.

Als ik me goed kan herinneren kan het al niet meer uit als je meer dan 10 uur in een maand internet (ik kan er helemaal naast zitten hoor).

Voor de rest denk ik dat deze kwa stabiliteit net zo goed ligt als elk ander ADSL abbonement.

Ik kan me maar een paar redenen bedenken wrom je hiervoor zou kiezen:
- Je internet bijna nooit
- Je vindt de snelheid van een telefoonlijn te traag (zou vreemd zijn want je maakt er bijna nooit gebruik van)
- Je wilt de telefoon niet bezet hebben als je internet.

Mijn mening is dat je niet hiervoor moet kiezen als je denkt dat het niets kost (alleen de zon komt voor niets op en zelfs dat is niet geheel waar: je betaalt milieu-belasting).

Kijk ook eens op www.internetten.nl als je een aantal abbonementen wilt vergelijken.

De groeten,
Mark
 
Ik weet niet hoeveel je van plant bent 'on-line' te zijn per maand, maar als je gemiddeld een uur per dag on-line bent, waarvan de helft in de piek- en de helft in de daluren kost het je ongeveer € 70 per maand, er zijn stapels aanbieders te vinden die daar dus veel goedkoper mee zijn. Wanadoo ADSL go kost je € 26,95 (eerste zes maanden € 19,95) per maand en daarmee kan je onbeperkt on-line zijn zonder datalimiet (FUP)
Het gratis is meestal niet zo gratis als het lijkt.

Je kan ook eens je licht opsteken bij www.adslwinkel.nl
 
:) Mij schoonpa heeft het omdat hij de helft van het jaar op de camping zit en dan geen Internet gebruikt.
In zijn geval zou een vaste abbo onvoordelig zijn.

De snelheid is goed en constant alleen de verbinding opzetten op een Win 98 SE had nogal wat inlog problemen omdat hij constant de DHCP settings kwijt was, maar sinds zijn nieuwe PC met Win XP gaat het prima.

Als je inderdaad regelmatig op het net zit zou ik het je afraden, een kwestie van uitrekenen :)
 
Ik vind het trouwens erg raar dat men het GRATIS mag noemen van organisaties zoals de de Reclame Code Comissie. Het is gewoon zand in iemands ogen strooien want het is totaal niet gratis en men word dus misleid waardoor met name newbees hier mee de fout in gaan. Schandalig.......
Zo, dat moest ik even kwijt.:p
 
Geplaatst door Raymond Bos
Ik vind het trouwens erg raar dat men het GRATIS mag noemen van organisaties zoals de de Reclame Code Comissie. Het is gewoon zand in iemands ogen strooien want het is totaal niet gratis en men word dus misleid waardoor met name newbees hier mee de fout in gaan. Schandalig.......
Zo, dat moest ik even kwijt.:p

Ze liegen er niks aan, ze bieden gratis een ADSL aansluiting aan, dus zonder abonnementskosten, dat voor het gebruik van de lijn moet betalen wordt ook vermeld (*zie voorwaarden, staat er bij). Men wordt niet misleid, maar gokt er op dat men, zoals de meeste nederlanders, de voorwaarden niet of slecht doorleest.
Bovendien, voor een bepaalde categorie mensen, is het inderdaad een goed alternatief
 
Geplaatst door Raymond Bos
Ik vind het trouwens erg raar dat men het GRATIS mag noemen van organisaties zoals de de Reclame Code Comissie. Het is gewoon zand in iemands ogen strooien want het is totaal niet gratis en men word dus misleid waardoor met name newbees hier mee de fout in gaan. Schandalig.......
Zo, dat moest ik even kwijt.:p

Ok het klopt wel het is misschien "mensen erin luizen" maar het klopt ook dat ze het gratis noemen.

Als je via de telefoon internet dan zeggen ze ook dat je gratis internet hebt want, je betaalt alleen de tikken. Dus je betaald alleen de gebruikskosten dat doe je met dat Gratis ADSL ook.

De groeten,
Mark
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan