gratis alternatief voor iphoto

Status
Niet open voor verdere reacties.

MegaByter

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
Hoi,

ik zal even in het kort uitleggen...

een maat van mij heeft een iphone waar ik een punt hoofd van krijg.
hij heeft er heel veel fotos op staan die hij graag wilt over kunnen zetten naar zijn computer. Na wat onderzoek ben ik er achter gekomen dat je gewoon deze moet kunnen overzetten via mappen (net zoals een sd card zeg maar)
Echter krijg ik dat op zijn computer niet voor elkaar...
dus ben ik verder gaan zoeken en kwam erachter dat je dan iphoto nodig heb om fotos over te kunnen zetten... maar ja om nou even 50 euro neer te gaan leggen is natuurlijk van het gekke!

dus vroeg ik mij af of er andere alternatieven zijn.

Ow ja hij maakt overigens nog steeds gebruik van windows xp

Laatst bewerkt:
Beste MegaByter,

Misschien in iTunes. Als je dan zijn apparaat selecteert, en dan staat onderin universele toegang configureren.. Misschien dat je daar iets kan instellen.

Mvg,

MrSvennie

De iPhone aansluiten, iTunes kun je daarna als je wilt weer afsluiten.
In Windows de verkenner aanklikken of Deze Computer. Hier moet je je iPhone zien staan, hier dubbelklik je op. Dan komt er een map te staan waar je weer op dubbelklikt. Als je daarna weer een map krijgt dubbelklik je daar weer op, tot je je genomen foto's in beeld ziet. Deze foto's kun je knippen of kopieren naar een map op je PC.

dat lukt juist niet bij hem, zegt hij. Het schijnt bij hem niet als een SD-card te werken. dus zijn iPhone is in Deze Computer (My Computer) niet zichtbaar. Maar MegaByter, is zijn iPhone wel zichtbaar in iTunes?

Het moet lukken via Itunes, als het niet via de verkenner werkt. Welke Iphone heeft die vriend eigenlijk?

ook in itunes is daar geen mogelijkheid toe... ik heb al van alles geprobeerd maar tot heden heb ik nog niets werkend gekregen.

Verdiep je eens in Dropbox.. Daarmee kun je bestanden online synchroniseren. Als je dat op je pc en je iPhone zet en bij beide met hetzelfde account inlogt, kun je foto's overzetten.. Je voegt dan via je iPhone foto's aan je account toe.. Als je dan op je pc op Dropbox inlogt, dan krijg je die foto's daar te zien

ja goeie tip!
alleen heeft hij geen draadloos internet lol!

ik heb al een paar keer gezegd dat ie voor nog geen 3 tientjes een router kan kopen
maar ja hij luistert zo slecht -.-

jah ok... uploade met 1 kbps zeker... xD
met de hoeveelheid fotos wat hij heeft is dat gewoon te veel werk.
hij is dj dus per keer heeft rustig meer dan 100 fotos

Ik weet de uploadsnelheid, maar andere ideeën dan Dropbox heb ik niet. Dus het is iets of niets

bedankt voor je alternatief...
ik ga eens kijken of ik hier iets mee kan :thumb:

jawel maar ik ga het niet steeds voor hem zitten doen..
weet je hoeveel fotos hij heeft?
alles moet in categorien geplaatst worden op hyves..
kost mij weer te veel moeite elke keer.

overigens dingen zoals een usb stick heeft ie niet..
en ik kan wel zeggen joh koop er even eentje maar dat doet ie toch niet.
dus waarom dan ook de moeite doen toch?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan