Gratis antivirus programma's.... goed?

Status
Niet open voor verdere reacties.

moriceh

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2009
Berichten
80
Hoi,

Ik las op dit forum over gratis antivirus progamma's. De volgende werden aanbeveeld.

www.comodo.com

www.avast.com

http://www.avg.com/nl.221

Ik zie dat AVG niet scant op downloads (lijkt me toch handig) Ik zie niet direct of andere dit wel doen. Comodo lijkt mij het meest compleet, maar wat is jullie mening? Is een betaalde antivirus niet beter? (omdat je ervoor betaald??) Ik wil alleen de antivirus, niet de firewall.

Bedankt voor jullie mening, wordt op prijs gesteld.:thumb:
 
comodo is geen goede keuze als antivirus. Misschien over een jaartje wel, maar nu nog niet.

Dus blijft over avast!, AVG of Avira
 
Ik ben nu +/- 3 maanden Comodo(zonder firewall) aan 't testen(heb normaal Nod32) en vindt 't geen verkeerd AntiVirusProgramma.Het is misschien ff wennen maar 't werkt verder prima.Zoveel mensen zoveel meningen er bestaat nu eenmaal geen 100% AntiVirusProgramma.
Een gratis versie hoeft niet per definitie slechter te zijn dan een betaalde versie.
Comodo scant ook automatisch de downloads!
 
Laatst bewerkt:
Panda Cloud

Ik heb zojuist panda Cloud geinstalleerd op de pc. Hebben jullie hier enige ervaring mee? Ik heb vroeger (in 2000 zoiets) Panda antivirus scan op de computer gehad. Dat was waardeloos. Hebben jullie enig idee hoe panda Cloud is?

Ik heb voor deze virus scan gekozen omdat hij zo simpel is. Heb geen zin om elke dag naar mijn broertjes kamer te rennen als er een melding is.
 
Ik heb zojuist panda Cloud geinstalleerd op de pc. Hebben jullie hier enige ervaring mee? Ik heb vroeger (in 2000 zoiets) Panda antivirus scan op de computer gehad. Dat was waardeloos. Hebben jullie enig idee hoe panda Cloud is?

Ik heb voor deze virus scan gekozen omdat hij zo simpel is. Heb geen zin om elke dag naar mijn broertjes kamer te rennen als er een melding is.

Ik ken het wel, maar of het goed is? Is nog een BETA?
Ik wacht op de nederlandse versie van Microsoft security essentials de opvolger van Windows live onecare.
 
Ik ken het wel, maar of het goed is? Is nog een BETA?
Ik wacht op de nederlandse versie van Microsoft security essentials de opvolger van Windows live onecare.

Ik ben momenteel op mijn laptop ook de eerste Microsoft security essentials aan het testen, moet zeggen doet het goed hier. Zijn er nog andere gebruikers hiervan die dit product ook al goed vinden?
 
Hoi !

Draai @Microsoft Security Essentials op o.a. Win 7 RTM, en ik moet eerlijk zeggen dat het me geweldig mee valt.

Trouwens: zover mij bekent wordt de definitieve versie NIET in de EU aangeboden als onderdeel van bijv. Win 7, wegens de bekende problemen met Nelie.

Of het wel als evt. update wordt aangeboden in NL in nog steeds niet duidelijk.

Greetz,

Harry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan