gratis bellen vanaf pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker58

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2009
weet iemand een site of programma waarmee je gratis kan bellen vanaf je pc want ik heb een paar dagen geleden freecall gedownload maar veel schiet je daar niet mee op alvast bedankt

weet iemand een site of programma waarmee je gratis kan bellen vanaf je pc want ik heb een paar dagen geleden freecall gedownload maar veel schiet je daar niet mee op alvast bedankt

Als je bedoelt gratis bellen naar een reguliere lijn, denk ik dat je pech hebt:(, anders zou iedereen zijn telefoonverkeer via de pc laten lopen.
Een alternatief is er wel, genaamd Skype.
Dan kun je gratis bellen met relaties die ook Skype op hun pc geinstalleerd hebben.
Je kunt ook beltegoed kopen, dan kun je wel naar de normale abbonees bellen.
Naar het buitenland ook, vaak goedkoper als bij bv. KPN.

Laatst bewerkt:
Ik gebruik Voipbuster.
Ook daar moet je tegoed aanschaffen maar dat gebruik ik voor sms'en en ik heb bij iedere aanschaf 120 dagen om gratis te bellen binnen NL. ( Dus als je het slim doet en driemaal per jaar een tientje tegoed neemt kan je dus voor drie tientjes per jaar helemaal gratis binnen NL bellen )
Binnen NL bellen in die 120 dagen is dus wel helemaal gratis en het tegoed zou je net zoals ik voor sms'en of bellen naar het buitenland kunnen gebruiken wat ook veel voordeliger is.
3 CT voor een SMS vanaf je PC en bellen naar het buitenland is ook spot goedkoop.

Laatst bewerkt:
Ik gebruik Voipbuster.
Ook daar moet je tegoed aanschaffen maar dat gebruik ik voor sms'en en ik heb bij iedere aanschaf 120 dagen om gratis te bellen binnen NL. ( Dus als je het slim doet en driemaal per jaar een tientje tegoed neemt kan je dus voor drie tientjes per jaar helemaal gratis binnen NL bellen )
Binnen NL bellen in die 120 dagen is dus wel helemaal gratis en het tegoed zou je net zoals ik voor sms'en of bellen naar het buitenland kunnen gebruiken wat ook veel voordeliger is.
3 CT voor een SMS vanaf je PC en bellen naar het buitenland is ook spot goedkoop.

Bedankt voor de tip, ga ik eens uitvogelen:thumb:

Je kunt die freedays die je eenmalig koopt ook alleen gebruiken om te bellen naar vaste tel. nrs. in Nederland, dan gaat er helemaal niets van je veltegoed af!!!

Zo lang je in NL belt gaat er niks van je beltegoed af. Na 120 dagen moet je uiteraard wel gaan betalen en dan gaat het tegoed op.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan