gebruiker58
Gebruiker
- Lid geworden
- 4 jul 2009
weet iemand een site of programma waarmee je gratis kan bellen vanaf je pc want ik heb een paar dagen geleden freecall gedownload maar veel schiet je daar niet mee op alvast bedankt
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
weet iemand een site of programma waarmee je gratis kan bellen vanaf je pc want ik heb een paar dagen geleden freecall gedownload maar veel schiet je daar niet mee op alvast bedankt
Ik gebruik Voipbuster.
Ook daar moet je tegoed aanschaffen maar dat gebruik ik voor sms'en en ik heb bij iedere aanschaf 120 dagen om gratis te bellen binnen NL. ( Dus als je het slim doet en driemaal per jaar een tientje tegoed neemt kan je dus voor drie tientjes per jaar helemaal gratis binnen NL bellen )
Binnen NL bellen in die 120 dagen is dus wel helemaal gratis en het tegoed zou je net zoals ik voor sms'en of bellen naar het buitenland kunnen gebruiken wat ook veel voordeliger is.
3 CT voor een SMS vanaf je PC en bellen naar het buitenland is ook spot goedkoop.
Werkt prima, headset op en klaar ben je :thumb:
Werkt prima, headset op en klaar ben je :thumb:
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.