Gratis CD SP2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben je zeker van de integriteit? Als ik de systeemvereisten bekijk heb ik mijn twijfels.
Normaal zijn de minimum vereisten,voor XP, 350 MHz en 128 Mb.

Hallo,

Ben je zeker van de integriteit? Als ik de systeemvereisten bekijk heb ik mijn twijfels.

Ik heb hem ook al binnen, en dit is een officiele release van Microsoft.

Verder draait XP al op een Pentium 1 133 MHz processor hoor. (Eigen ervaring)

MVG,

Mavaros

Geplaatst door mavaros
Hallo,
Verder draait XP al op een Pentium 1 133 MHz processor hoor. (Eigen ervaring)

MVG,

Mavaros

Is dit een zoveelste wereldwonder of zoiets??

Kijk de minimum vereisten, voor XP, zijn PII 350, geheugen :Min 128 Mb.

Als je dit hebt klaargespeeld, wil ik dan wel weten HOE. Ik ben altijd bereid om bij te leren.

Geplaatst door vanzwam
Normaal zijn de minimum vereisten,voor XP, 350 MHz en 128 Mb.
Aan wie vraag je dit?

Ik heb deze link alleen geplaatst voor degenen die SP2 op CD willen hebben. Die mensen zullen ongetwijfeld al op XP draaien anders heeft het niet zo veel nut. Natuurlijk kan je hem als je haast hebt ook gewoon ergens kopen.

Ok Olav,
Maar je kan de SP2 gewoon installeren via automatische Win update. Ik heb op mijn PC ook een icoon dat zegt "Je updates zijn klaar om geinstallerd te worden" En dat is SP2.

Ik kan dit niet installeren, als je begrijpt wat ik wil bedoelen.

Mijn twijfels gaan hierover : waarom een gratis cd als je dit servicepack, via de site kan installeren.

Mijn twijfels gaan hierover : waarom een gratis cd als je dit servicepack, via de site kan installeren.

Niet iedereen heeft een snelle verbinding en als je nog analoog inbelt is het helemaal bijna niet te doen. Bovendien is het handig de cd in huis te hebben bij een herinstall, kortom, genoeg redenen om de cd te bestellen. :)

M$ begint een beetje te begrijpen wat service is......:D

Geplaatst door vanzwam
Ok Olav,
Maar je kan de SP2 gewoon installeren via automatische Win update. Ik heb op mijn PC ook een icoon dat zegt "Je updates zijn klaar om geinstallerd te worden" En dat is SP2.

Ik kan dit niet installeren, als je begrijpt wat ik wil bedoelen.

Omdat jij waarschijnlijk wel een snelle verbinding hebt. Het zijn nogal wat MB's die je binnen moet halen en er zijn nog genoeg mensen die gewoon via een telefoonlijntje op internet zitten en dus een trage verbining hebben.
Dit is ook een onderdeel van de nieuwe service verlening die Microsoft gaat handhaven. Niet meer talloze kleine updatejes,patches, fixes etc, maar nog maar 1x per week of 1x per 2 weken (weet niet precies meer) 1 grotere update. Daarbij houden ze dan rekening met het feit dat er ook mensen zijn die niet zo'n snelle verbinding hebben en daarbij leveren ze dan als service die mogelijkheid om de updates via CD te bestellen. Dit heeft Microsoft wel vaker gedaan met grote service packs.

Olav

OK :o

Inderdaad niet iedereen heeft een snelle vebinding.
SP2 is inderdaad qua download +/- 1.26 Gb dacht ik. Sorry. :o

Geplaatst door vanzwam
OK :o

Inderdaad niet iedereen heeft een snelle vebinding.
SP2 is inderdaad qua download +/- 1.26 Gb dacht ik. Sorry. :o

Sorry is niet nodig joh ;) Zo'n snelle verbinding wen je nel aan en wordt snel een gewoonte :)

Olav

Bovendien Microsoft heeft ook SP1 op cd gratis ter beschikking gesteld, de reden hiervoor is, zeggen ze, dat er minder Service pack's gedownload worden als er licenties verkocht zijn en ze vinden het te belangrijk om niet iedereen in de gelegenheid te stellen om het Service Pack te verkrijgen. (m.a.w. ze geven toe dat het zo lek als een mandje is :d )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan