Gratis Download progamma

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke, Ik had al een goed torret download progamma BitTorret
Maar heb je ook een tip waar ik spelle kan vinde dan?
Is ... een idee?

Wij mogen je niet verwijzen naar torrentsites tevens mogen we ze niet noemen. Je zal daar dus zelf naar op zoek moeten.

Laatst bewerkt:
Wij mogen je niet verwijzen naar torrentsites tevens mogen we ze niet noemen. Je zal daar dus zelf naar op zoek moeten.

OW oke maar op de opmerking Snel is het niet ;) 0,5KB per seconde en snel is dat dus niet als je bv 10 GB moet downloade ben je volgende week nog niet klaar

Ow oops. ging omhoog 15KB per seconde :D klaar over 9 uur ^^ prison break bent aan downloade. Want ze stopde oppeens was leuk aant volge dus download ik het maar :D. als er virus in zit laat ik het weten

Laatst bewerkt:
Snelheid is afhankelijk van een aantal factoren die in dit topic al uitgebreid aan bod zijn gekomen. Wil je sneller, dan zal je even terug moeten lezen in dit toppc hoe je dat aan kan pakken en waar het allemaal afhankelijk van is.

Snelheid is afhankelijk van een aantal factoren die in dit topic al uitgebreid aan bod zijn gekomen. Wil je sneller, dan zal je even terug moeten lezen in dit toppc hoe je dat aan kan pakken en waar het allemaal afhankelijk van is.

Gaat steeds stukje sneller nu 70KB per seconde. ^^

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan