Gratis download van originele Grand Theft Auto

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben je er nog? Bedoel je et kruisje ofzo die ik nu ff zie van me AthlonXP-logo? Alhoewel dit geen tekst is....

"...antwoordt ik..." (?)

ik loop, hij loopt, loop ik, loopt hij (beetje mijn frustaties van jaren atheneum afreageren ;))

Geplaatst door caveman
"...antwoordt ik..." (?)

ik loop, hij loopt, loop ik, loopt hij (beetje mijn frustaties van jaren atheneum afreageren ;))

Knap hoor! Je bent de 1e dit dat ziet. Ik moet me sign toch ff aanpassen nu, dus fix et meteen ff. Thnx. ;)

Geplaatst door Muurhond

Mooi, gaan we op school doen. GTA2 schokt als hell immers.

Misschien ook iets voor op de helpmijdag? :)
Het draait op (bijna) iedereens pc en t is gratis...

Geplaatst door nteusink

Misschien ook iets voor op de helpmijdag? :)
Het draait op (bijna) iedereens pc en t is gratis...

Uiteraard, maar weet niet zeker of deze GTA MultiPlayer heeft.

Geplaatst door Muurhond

Uiteraard, maar weet niet zeker of deze GTA MultiPlayer heeft.

Uit de readme:

- For Multiplayer action choose "Internet TCP/IP connection for Directplay"
from the in-game menu.

Een oud review is er alleen niet zo enthousiast over:

One area that Grand Theft Auto falls down in is when it comes to multiplayer gaming. There aren't any special death match maps. That means you have to hunt down your foe in the huge cities. There are options to play a game where you race your opponent through checkpoints, smashing each other up along the way. Perhaps if there had been more options like that the multiplayer wouldn't have been so bad.

breezer: goeie mirrors :thumb:
alleen gaat ut hier nog maar met 27kb/s, maar dat ligt um aan chello :confused:

Die nederlandse mirror is echt super.

Bijlagen

• download.jpg
    download.jpg
    15,3 KB · Weergaven: 62
Geplaatst door RGTMO
Die nederlandse mirror is echt super.

Ehh.. wat voor verbinding heb jij? :eek:

Aah.. ik zie het.. satteliet. :) Op de site van je provider staat dat je max 500 mb mag downloaden?

Laatst bewerkt:
Wat is een mirror? Heeft mijn modem dat ook? Het gaat bij mij helemaal niet snel namelijk.

Een mirror is een andere server dan degene waar de originele link naar verwijst. Vaak wel handig omdat 90% van de mensen de originele link volgen. De mirrorsite wordt vaak minder druk bezocht, dus hogere downspeed. Verdeling van de drukte zeg maar.

mirror

Bij mij gaat het downloaden met 1.2 kb/s.... Moet toch een andere mirror vinden dunkt me. ik heb een 56k modem, dus dat moet toch sneller kunnen?

Kun je modems eigenlijk ook overclocken? Ik heb de mijne wel alvast gekoeld.

modem overklokken

Ik ben een beetje een leek op computergebied, maar kun je ook de busfrequentie verhogen van bijv. 66 naar 100 zodat je modem sneller gaat? En moet je dan inderdaad je modem koelen?

Dat moet zeker sneller kunnen, met je 56kbps modem moet je theoretisch 7K/sec kunnen halen. Maar alles hangt natuurlijk ook af van je provider. Als je een gratis provider hebt en het is een beetje druk krijg je sowieso weinig door het lijntje gepropt. Als je de nederlandse mirror gebruikt kun je het beste 's ochtends vroeg of 's nachts aan de gang gaan.

Maarre, niet om het één of ander, maar ga jij GTA van 350 Mb met een analoog lijntje downloaden?? Neem maar een paar weekies vrij....

Ik heb er voor de gein nog ff een sommetje op losgelaten. Je wilt 350 Mb donwloaden dat is 350*1024 = 358000 Kb. Je zegt dat je 1,2 Kb per sec haalt, dus dan heb je 299000 seconden nodig. En da's ongeveer 83 uur.... :eek:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan