gratis forum, bestanden uploaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

joram

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2002
Hoi

Ik ben op zoek naar een gratis en goede forumservice voor mijn website. Maar ik moet 'm zelf kunnen aanpassen van stijl EN er moeten bestanden kunnen worden gepost (bijlagen). Wie weet er een? Ik dacht aan ezboard maar daar kan je geen bestanden posten zeker?

greetz

Ik weet zo zelf geen gratis forums maar kan je wel een paar puntjes geven:

Gratis is altijd moeilijk, voor niets gaat de zon op en zelfs dat is niet geheel waar (milieubelasting :D). Als iets gratis is heb je kans dat je last hebt van grote banners o.i.d.

Met betrekking tot die bijlages ligt het er natuurlijk aan hoe groot deze mogen worden maar houdt er rekening mee dat deze stelregel waarschijnlijk wel op gaat hoe grotere bijlages mogen hoe groter de banner wordt.

Je zou zelf misschien even kunnen zoeken met google als zoektermen kun je dan denken aan free forum (vertaald: gratis forum).

En als je zelf wat verstand hebt van PHP o.i.d. en databases en je host-provider staat het toe (denk aan mogelijkheid voor database en de stroom van vekeer wat dit met zich mee zou kunnen brengen) dan zou je er misschien zelf ook 1 kunnen maken (hier zijn geloof ik wel gratis voorbeelden van).

Je hebt hier misschien weinig aan maar ik wou het toch kwijt.

De groeten,
Mark

bedankt voor de uitleg ;) Ik ga toch op zoek naar iets gratis :D misschien hebben we tegen september een échte host (betalend) ik heb een voorstel ingediend en dan kan ik PHP leren en zelf een forum opzetten, desnoods met voorgemaakte scripts.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan