Gratis forum gezocht.

Status
Niet open voor verdere reacties.

saffier1990

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2009
Hallo allemaal,

Ik speel een online game en zou daar graag een gratis forum bij maken.. Hoeft niet heel speciaal te zijn het enige wat ik wel graag zou willen is dat ik het forum kan noemen zoals ik wil... Dus gewoon www.forumnaam.com in plaats van www.forumnaam.gratisforumaanbiedersnaam.com... En het liefste heb ik ook alles in het Engels.

Weet iemand toevallig een site die dit aanbied? Zou je me een groot plezier mee doen!

Bedankt alvast :)

Grtjs Saffier

Je kunt altijd een domeinnaam regelen en die laten verwijzen naar een andere locatie, maar er zullen geen gratis fora zijn die je een domeinnaam geven gezien die dingen een tientje ofzo per jaar kosten en een hoop reclame weghalen.

Ik zou een invisionfree forum aanmaken en dan een domein kopen (bijv bij Transip) en dan je domein laten verwijzen naar je gratis forum, dan heb je wat je zoekt voor ergens tussen de 5 en 10 euro per jaar.

Nee, Maarten, hij wil een gewoon domein hebben.

Wat je kan doen is bij Versio, Antagonist of Digihosting (dat zijn drie van de betere hostingproviders volgens ISPgids.com) een shared hosting account nemen.
Je krijgt dan een gratis Installatron waar je zonder technische kennis betreft PHP een PHPBB forum kan installeren.

[Edit]Blijkt opeens dat er een gratis forum wordt gezocht.
Een .com domein krijg je niet gratis: je zal een kleine investering van €15 tot €30 per jaar moeten doen om iets redelijks te krijgen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan