Gratis Forum Hosting

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door acid007
wat een reacties :o
Overal is een gratis forum te halen, waarom zouden mensen dat bij jou moeten aanvragen/ regelen? Met andere woorden: geef eens meer informatie: wat biedt je precies, dataverkeer, ftp toegang, etc etc. Je hebt dan meer kans op reacties dan op deze manier. (Je moet je "produkt" verkopen, aan de man brengen)

Ik bied;

GRATIS forum, dus geen bandwidth kosten geen setup helemaal NIET

Dit scheelt heel erg want een forum kan tog snel 1 gb per maand kosten (bandwidth).

Ook installeren is niet altijd even makkelijk, hoewel meeste mensen het uiteinderlijk wel lukt. Maar dan heb je nog de mods/hacks en extra packs die weer apart moeten.

Dit alles doen wij, gratis en voor niets.

letop;
- GEEN ftp, dit doen wij allemaal
- Unlimited Bandwidth
- Geen reclamebanners

Ik overweeg het. Maar der was vandaag ook al iemand op ibforums.nl die dit aanbood. Duidelijk is wel dat ons forum van lycos afmoet. Maar omdat er ook nog een gamez-site bijkomt gaan we waarschijnlijk .nl

Het is een goed aanbod :thumb:

Greetzz York

Het grootste voordeel

Als men een forum host word de site heel traag. Vooral op lycos is dat ZEER goed te merken. Lycos staat bekend met de woorden 'traag' :)

Wij garanderen dat het forum snel is. Onze sponser zorgt voor goede servers met snelle verbindingen!

[offtopic]
Als je host wil, zie mijn handtekening. met .nl domein gratis
[/offtopic]
[ontopic]

Laatst bewerkt:
Oke ik twijfel en da's goed. Ik neem aan dat ik kan doorlinken van www.forum.naamvanonzesite.nl naar die van jullie? Zoja
RESERVEER ALVAST EEN ACCOUNT TRIPOD ZUIGT

Maar nog 1 probleem hoe doe ik het met de skins en bestanden van het forum? Ik hou ervan om het forum up-to-date te houden en proffesioneel te skinen (onze huidige skin is naar mijn menning te druk) dus hoe komen die bestanden er op? Het zullen niet veel bestanden zijn 3-4 gezipde bestanden per kwartaal (ff unzippen in de root de rest gebeurd vanzelf). Ik kan alles testen op mijn local-host dus problemen zullen er niet zijn. Zie je een kans om dit up-te-loaden of niet?

Geplaatst door acid007
haha nee dat ook niet gelukkig :)

Oh ok, maar heb je wel banners op je site om de kosten terug te verdienen? Of maak je helemaal geen kosten?

Het is niet echt ontopic, ik weet het, maar het past wel bij dit onderwerp.

Ik maak 0.- kosten

ik krijg de hosts gesponserd, men vond het idee leuk!

Uiteraard komt er een klein regeltje van de sponser onder te staan, maarja mag toch ook wel lijkt mij :o

:)

Geplaatst door Dolfhin
Oke ik twijfel en da's goed. Ik neem aan dat ik kan doorlinken van www.forum.naamvanonzesite.nl naar die van jullie? Zoja
RESERVEER ALVAST EEN ACCOUNT TRIPOD ZUIGT

Maar nog 1 probleem hoe doe ik het met de skins en bestanden van het forum? Ik hou ervan om het forum up-to-date te houden en proffesioneel te skinen (onze huidige skin is naar mijn menning te druk) dus hoe komen die bestanden er op? Het zullen niet veel bestanden zijn 3-4 gezipde bestanden per kwartaal (ff unzippen in de root de rest gebeurd vanzelf). Ik kan alles testen op mijn local-host dus problemen zullen er niet zijn. Zie je een kans om dit up-te-loaden of niet?

Per email contact houden, en dingen sturen. De bedoeling is om voor iedere gebruiker een uploadsysteem te programmeren. Dan zou je dus zelf de mappen SMILES en TEMPLATES kunnen beheren.

Het doorlinken is ook geen probleem
Dit licht aan de provider van je domein/host. -> Ik zou eerst goed kijken naar andere sites en dan pas een hostingprovider kiezen. Ik kan je er zo wel een paar afraden en aanraden. Als je wilt kan ik wel een goede geven, en niet omdat ze me sponseren maar omdat ze écht service leveren in tegenstelling tot mijn oude providers (meerdere :evil: )

[edit]
Alles is over te zetten, zelfs de huidige posts en leden kunnen worden overgezet!
[/edit]

Laatst bewerkt:
Ik ken nog wel iemand voor wie in een forum moet maken en hij nog een plekkie zoekt.

Ik meld me aan :thumb:.

Als ik het goed begrepen heb "maak" je dus iedere keer een forum aan, dat brengt weer 2/3 MB schijfruimte met zich mee, als je slim bent maak je zoiets als /forums/?naamvanforum, en dan script je het gewoon zo dat je de alleen een mapje hoeft aan te maken dat "naamvanforum" heet en daar zet je de templates en smilies in. Dit bespaard redelijk veel bandwith.

Het is wat meer werk maar dan kun je in ieder geval ook een geautomatiseerd systeem maken waar mensen zich gewoon zonder te hoeven wachten aan kunnen melden want stel je bent op vakantie dan kunnen er ook geen forums aangemaakt worden en lopen die mensen te wachten en zijn je sponsors ontevreden etc.

Het is maar een idee maar ik zou het eens overwegen :).

Verder leuk idee hoor, al bestonden er wel een aantal van maar dat geeft niet :thumb:

Ik ben al eens bezig geweest met het scrpipten ja. Maar ik wil dus niet dat mensen zich automatische aanmelden, dat is niet in de hand te houden.

Ik wil wel nogsteeds een script waarmee ik de FILES van 1 forum kan gebruiken voor (bwvs) 10 forums. Dat hij wel de goede spullen ophaalt maar van de zelfde FILES.

Erg knudde om te programmeren helaas

Mwah wat je dan ook nog kan doen is het volgende: je maakt wél een geautomatiseerd aanmeldingssysteem zoals ik al aangaf, maar je laat het eerst valideren door door jouw aangestelde moderators en administrators.

En ik geef je gelijk, het programmeren zuigt echt van zoiets :D!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan