Gratis forum maken met bestanden upload

Status
Niet open voor verdere reacties.

helpendehand123

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2011
Hallo,

Ik ben op zoek naar een site waar je GRATIS een forum kan maken waarbij je ook bestanden kan uploaden in het forum.
Ik wil een site maken waar leerlingen bestanden kunnen up- en downloaden. Mij leek een forum geschikt.
Heeft iemand een idee waar ik dat kan doen?
Een of twee euro in het jaar maakt me ook nog niet zo veel uit zolang t daar maar bij blijft.

MVG
Sjors

Houd er wel rekening mee dat je niet aan je gegevens kan komen als je daar een forum aanmaakt. Je kan dus zelf geen backup maken en als het lukt er 1 te krijgen van de beheerders van de site zul je ervoor moeten betallen.
Dus mocht je over enige tijd dit zelf willen opstarten zul je weer van vooraf aan beginnen.

@plukkies kan ik daar ook .doc .docx .pdf etc uploaden. ik had namelijk een forum bij messageboard.com, maar daar kan ik wel bestanden uploaden, maar niet deze extensies.
@satshow Ik snap niet helemaal wat je bedoeld, bedoel je dat als ik alle bestanden ook op mijn pc wil hebben dat ik dan wel moet betalen? want daar heb ik geen moeite mee. Zolang ze op dat forum staan vind ik het best.

Sjors

Nee je kan ze wel downloaden maar als je een backup wilt hebben van je forum en het zelf wilt opstarten, dus zelf het wilt hosten zul je zelf alles moeten opzetten.

Overigens iets anders ik zou eerst even uitzoeken hoe groot de bestanden mogen zijn die je kan versturen en hoeveel data je kan gebruiken, namelijk die bestanden downloaden kost data.

Misschien een optie om ze te versturen naar bv dropbox en ze vanaf daar downloaden. Hier zit echter ook datalimiet op weet alleen niet hoeveel precies.

phpbb3.nl kan bestanden uploaden :D

Maar zoals satshow al zei als jij een backup wil maken van het forum (online) dan moet je betalen volgensmij kun je bij phpbb3.nl ook een backup bestand downloaden en op je computer zetten dat is (bijna) gratis natuurlijk met kosten van de harde schijf van de pc

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan