gratis games na plaatsing Asus 5450 grafische kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

heinflhs

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2014
Berichten
675
Hallo, Nadat ik de Asus 5450 kaart had geplaatst kwam ik terecht bij een site waar je gratis games voor deze kaart kunt downloaden w.o. War Thunder. Helaas kan ik deze site niet meer vinden, ook niet via ATI site e.d.

Iemand bekend met een website hierover?

Grtzzzzzzzzzzzzzzz...........................
 
Laatst bewerkt:
Hoi heinflhs

ALS maar die een nieuwe videokaart is dan die ook in een doos ingepakt was ...... toch ??

Op deze doos zijn ze games-plaatjes die jouw kaart evt. draaien kan, en ook ergens ook op doos een adres genoteerd is op welke je web-adres gratis game downloaden kan,
zoiets meerdere keren op een videokaart of doos gezien heb ik maar zelf heb ik nooit een zogenaamde gratis game gedownload ( geloof ik niet dat gratis is ! ) ..
Uiteindelijk binnenin in doos heb je bepaalde CD-installatieschijf ( een aantal papieren kabeltjes enz.. ! ) voor eerste driver dat je installeren kan, die is ook niet nodig dus omdat meestal nieuwere driver te vinden intussen is enz..
Maar wel je ook tijdens installatie van kaart-driver zoals gertjan dat zei inderdaad altijd kan zien voor welke game jouw kaart geschikt of compatibel ook is ...
 
Laatst bewerkt:
Hallo, Via Marktplaats gekocht, dus geen originele . cd rom en doos. Maar de tip van gast0225 was hem.,

Allen dnak voor de moeite en prettige feestdagen.


grtzzzzzzzzzzzzzzzzzz.......................
 
:D Misschien deze beroemde ook je uitproberen wil ?? :D

Kijk even ==>> HIER !

:thumb: Jij ook fijne feestdagen ! ....:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan