gratis goeie host gezogt!

Status
Niet open voor verdere reacties.

ricie

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2008
hallo.
ik zoek een gratis host.
ik wil hebben op die host:

- html ondersteuning

- mail adressen (het liefst .nl.tt)

- ftp gegevens

- backup systeem

- als het kan gratis .nl domein

en verder moet ie natuurlijk goet zijn.
ik ben hier dringent naar op zoek,
ik wil zo snel mogelijk mijn website online!
mvg ricie

Gratis .NL domein kan je al vergeten. Die zul je echt niet voor niks krijgen...

Als je echt zo snel je website online wilt, raad ik je toch betaald aan, heb je er ook nog wat support bij, en het is zo geregeld ;)

Plus geen reclame, pop-ups of andere vervelende banners en zaken...

Laatst bewerkt:
ja dat weet ik......maar ik wil er niet vor gaan betalen.
ik ken veel mensen die daardoor schuld hadden.
dus ik zoek het gratis op:P

ja dat weet ik......maar ik wil er niet vor gaan betalen.
ik ken veel mensen die daardoor schuld hadden.
dus ik zoek het gratis op:P
:p Kijk voor mensen die absoluut zeker willen zijn dat ze niet meer uitgeven dan het vaste bedrag voor een hosting account, kunnen we bijvoorbeeld zeggen dat zodra de datalimiet overschreden wordt de site op black gaat. Zo voorkom je extra kosten. Maargoed de schulden aan een hosting vallen in het algemeen mee... Ik denk eerder dat het om het feit gaat dat men er gewoon geen geld voor over heeft ;)

Maargoed zoals ik al zij die .nl domein ga je nergens gratis vinden :p

:p Kijk voor mensen die absoluut zeker willen zijn dat ze niet meer uitgeven dan het vaste bedrag voor een hosting account, kunnen we bijvoorbeeld zeggen dat zodra de datalimiet overschreden wordt de site op black gaat. Zo voorkom je extra kosten. Maargoed de schulden aan een hosting vallen in het algemeen mee... Ik denk eerder dat het om het feit gaat dat men er gewoon geen geld voor over heeft ;)

Maargoed zoals ik al zij die .nl domein ga je nergens gratis vinden :p

Een gratis .NL domein kan je echt vergeten, ik kan je http://woelmuis.nl aanraden plaatsen alleen een kleinwoordje woelmuis.
000webhost.com vind ik nog beter, zei plaatsen helemaal geen reclame op je site!

Betaalde webhosting
Betaalde webhosting is echt niet duur meer, zelf zit ik bij webreus voor 16,98 per jaar heb je een NL domeinnaam en 300MB webruimte meer dan genoeg dus!
support loopt via de mail.
Voor ervaringen zie: (Het grootste deel is zie positief, de helpdesk is ook prima)
http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=2038
Voor meer gratis hosting zie:
http://myblogsite.nl/hosting.html

ik zit zelf bij Sweap.nl , zeer goede support :)

maar gratis, doe het niet... en schulden door hosting??
Minder als 50 euro per jaar en toch schulden krijgen is enorm zielig..

Gratis hoeft helemaal niet slecht te zijn, als het bijv. voor je privé site is, is er weinig mis mee!

Gratis hoeft helemaal niet slecht te zijn, als het bijv. voor je privé site is, is er weinig mis mee!

Ligt er aan hoe serieus je bent, alle sites op gratis hostingen kan je dus sowieso van de serieuze lijst schrappen. Je gaat bijvoorbeeld niet je portfolio hosten bij een gratis host... Het bedrijf die dat zou moeten gaan zien ziet je al aankomen.

Daarbij moet je rekening houden met punten als support, eigen domein of niet, mysql/php, cgi, mailboxen, mailinglijsten, perl, Cron Jobs, Anti spam/ virus maatregelen, subdomeinen, frontpage support en noem het maar op. Het is dus ook nog afhankelijk van je wensen, en wat je er mee wilt gaan doen. Daarbij komen ook nog vele andere factoren als snelheid van de site etc.

Daarbij moet je rekening houden met punten als support, eigen domein of niet, mysql/php, cgi, mailboxen, mailinglijsten, perl, Cron Jobs, Anti spam/ virus maatregelen, subdomeinen, frontpage support en noem het maar op. Het is dus ook nog afhankelijk van je wensen, en wat je er mee wilt gaan doen. Daarbij komen ook nog vele andere factoren als snelheid van de site etc.

Als je even zoekt vind je genoeg gratis host die dat allemaal bieden hoor!!! Heb ik ook, ik moet alleen soms even om toestemming voor iets vragen!!!

Als je even zoekt vind je genoeg gratis host die dat allemaal bieden hoor!!! Heb ik ook, ik moet alleen soms even om toestemming voor iets vragen!!!

Zal best... Maargoed iedereen die het percee gratis wil moet dat zeker doen... Alleen niet gaan klagen als de site offline is of iets niet goed werkt of er geen support is ;)

Maar neej bedankt ik ga daar niet naar zoeken is nergens voor nodig... Ik heb er wel geld voor ;) Overigens ben ik wel zakelijk en gaan er enkele xxxx euro naar hosting... :P

Maargoed mensen kunnen voor privé sites prima uit met de ruimte die de meeste Internet Providers bieden naar mijn mening ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb heel lang een gratis host gehad, uiteindelijk vond ik het wel leuk om een betaalde host te nemen, dit heb dan ook gedaan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan