Gratis Host

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ismail42

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2014
Wie kent een gratis host voor mijn site?

2e vraag:
Welke ftp programma raden jullie mij aan?

Er zijn er zoveel, zelf ben ik al tijden tevreden gebruiker van byethost en 2freehosting. (Over beide zijn genoeg negatieve meningen te vinden maar ik gebruik ze met liefde). Denk er nog wel aan dat je een domeinnaam moet kopen tenzij je bijvoorbeeld .tk wilt.

Als ftp programma gewoon lekker standaard: filezilla. Ideaal en werkt gewoon goed.

Als je nog meer vragen hebt, stel ze gerust :thumb:

Hartelijk dank.

Hoe kan ik een .tk domein aanmaken? Ik heb het altijd geprobeerd, maar het is mij nooit gelukt.

Waar loop je vast? Je moet eerst een hosting account aanmaken bij een webhost. Dan krijg je dns gegevens die je in dot.tk in kan vullen en na een paar uur is je account gekoppeld en heb je een domeinnaam. Eventueel kan ik je morgen nog helpen via teamviewer o.i.d. maar nu moet ik weg.

Edit, ik zie dat 2freehosting een nieuwe update heeft gehad, dus nu zou ik de voorkeur geven aan die i.p.v. byethost.

Laatst bewerkt:
Ja hostinger was de nederlandse variant van 000webhost, kan je ook gebruiken inderdaad.

Ik heb een tijdje heliohost.org gebruikt. Het is erg goed en snel. Het gebruikt Cpanel en ik vind dat de makkelijkste
paneel voor een website. Vooral de FTP is makkelijk in gebruik.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan