Gratis Hosting, Met DirectAdmin,PHPMyAdmin, etc...

Status
Niet open voor verdere reacties.

tonnyroad

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2011
Berichten
83
Ik zoek een gratis webhosting die direct admin,phpmyadmin,
html,css,js,cms,cmd,etc ondersteund.
ongeveer 5 databases,
5 users,
enz, wat ik zeggen wil,
Gratis hosting, met zoveel mogelijk geheugen, etc

Mvg ;]
 
Hoi Tonnyroad,

Je wilt dus gratis webhosting...;)
Zoals ik hier lees wil je behoorlijk veel.:eek:
(direct admin,phpmyadmin,html,css,js,cms,cmd)

Je kunt natuurlijk www.000webhost.com gebruiken maar die ondersteund niet alles.
Ik denk dat er geen gratis webhosting bestaat die dit allemaal ondersteund. Dus je moet dan denk ik voor een webhosting betalen!

(beviel je woelmuis.nl niet)?

Groetjes,
Jasper
 
@richardweug dat is geen hosting

@tonnyroad ik denk niet dat ja dat snel vind, en cms word niet bepaald door je host, en waarom wil je cmd erbij?

voor 30,- per jaar heb je een domein en hosting bij hosting2go dat is 2,50 per maand is dat echt de moeite waard?
 
Hmm, @jaspertje : nee, woelmuis kon niet eens fatsoenlijk een bestand uploaden, elk bestand was te groot, Het bevatte maar steeds 1 of 2 bestandjes!
@robiticpro : hmm, ik weet niet zeker, want zoals je al bij mijn vraag ziet, zoek ik de beste suggesties voor een ''gratis'' webhosting ;] maar ik zal even kijken of het wat zal worden.
@lord4163 : ja, dat zei jaspertje ook al. heb hier ook iets draaien, maar hier kan ik mijn bestanden ook niet volledig op kwijt.
@allemaal : misschien dat iemand hier van weet maar is http://www.v3host.be/ geen goeie webhosting?
had al even 15 post geplaatst op het forum dus kan nu een domein registreren, voor een (joudomein).nl ben ik bereid te betalen, dit is onmogelijk gratis te krijgen.
ondersteund v3host meer dan 000webhost ? tenminste wat ik allemaal nodig heb?

Ojah, heb een domein van iemand even geleend op v3host, en ziet er mooi uit, maar als ik een bestand wil uploaden, word alles wat in dat bestand staat, word 1 bestand samen en dan krijg ik een
hele klomp code's waar ik niets mee kan. Moet ik deze allemaal 1 voor 1 uploaden? het is een heel groot bestand dit keer. het heeft zeker 20 mappen, en wel 30 php bestanden?

Mvg.
 
Past prima in je eerder gemaakte topic;
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/610482-gratis-webhosting-met-php-mysql-html-css-etc...

slotje.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan