Gratis lycos domein

Status
Niet open voor verdere reacties.

eisdatop

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2004
Ik kreeg een mailtje van lycos, dat ik voor nop een jaar lang gratis een domein naam kon krijgen, met 100 mb opslagruimte, 5 gb traffic, php en mysql.

Dit was helemaal gratis, ik heb me daar dus voor aangemeld, en het is helemaal klaar! http://www.eisdatop.com

Maar mijn vraag is dus:
Zit er mischien een addertje onder het gras? dat het toch niet helemaal gratis is? en dat ik verkeerd heb gelezen mischien?
:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Het addertje is dat Lycos er vanuit gaat dat je het vergeet af te zeggen na een jaar, denk ik.

Ja precies, het word automatisch verlengt.

Ik ben ook een van de gelukkige met zo'n gratis all-in-one pakket. Maar ik schrijf dus wel ff goed op dat ik volgend jaar november/oktober mij afmeld. maar zo voor 1 jaartje is natuurlijk wel luek :-)

Heb vandaag die registratie brief opde post gedaan voor mijn .nl domein naam

:)

Geplaatst door roelieboelie

Heb vandaag die registratie brief opde post gedaan voor mijn .nl domein naam

ehm, waarom over de post? ik heb het gewoon online gedaan!

Maar goed, geen addertjes dus, gewoon onthouden af te zeggen! Hartstikke toffe actie van lycos!:thumb:

.nl moet officieel via de post, .com kan gewoon online.

Geplaatst door BrEeZeR
Het addertje is dat Lycos er vanuit gaat dat je het vergeet af te zeggen na een jaar, denk ik.

Ik heb geen addertje kunnen vinden, alles lijkt prima in orde.

ik zie op de website (www.tripod.lycos.nl) dat je 3 maande lang gratis hosting hebt en 17 euro domeinnaam.
is dit iets anders?
en zoja kan iemand mij dan de goede link sturen?

Dat is wat anders, de actie van 1000 gratis domeinnamen + hosting is voorbij geloof ik.

laat maar het lag aan deze pc op een andere kon ik zien dat de actie afgelopen was.:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan