Gratis nieuwsserver met binaries

Status
Niet open voor verdere reacties.

gdscei

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2009
Berichten
668
Hallo,

Ik ben beginnend gebruiker bij GrabIt en FTD, en heb provider Alice.

Sinds hun geen nieuwsserver aanbieden, vraag ik me af of er enige gratis nieuwsservers zijn die groepen hebben als alt.binaries.games alt.binaries.movies etc...

de goede standaards.

bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Ik ben bang dat je daar voor zult moeten betalen.
Of overstappen naar een provider die wel een nieuwsserver heeft.
 
Simpele vraag met een overduidelijk antwoord.

Gratis newsservers zijn er voldoende, met als grote nadeel de langzame verbinding, een maximale limiet voor het downloaden en de retentietijd is zeer slecht.
Gooi er dan een paar euro pm tegenaan bij bijv. eweka en je geniet van de volle mogelijkheden van usenet op de maximale snelheid van je abbonement van je provider.
 
Ik denk dat ik dan maar gewoon probeer om een ander abbonnement te krijgen, zodat ik geen extra hoef te betalen.
 
Jaja en dat andere abonnement is niet duurder ? :p
 
Nee hoor! :)

Ik betaal nu 20 euries p.m en dat zal wel blijven als ik bij Ziggo ga ofzo... Misschien, misschien niet...
 
Heeft Ziggo een goede nieuwserver dan? Ik dacht dat XS4ALL de enige was die alle binairies in het assortiment heeft.

Nadeel van een nieuwsserver bij een provider is dat de retentietijd, de tijd dat een bestand op de server blijft staan maar een paar dagen is.

Bij een betaalde dienst is dit weken tot maanden.
 
Heeft Ziggo een goede nieuwserver dan? Ik dacht dat XS4ALL de enige was die alle binairies in het assortiment heeft.

Nadeel van een nieuwsserver bij een provider is dat de retentietijd, de tijd dat een bestand op de server blijft staan maar een paar dagen is.

Bij een betaalde dienst is dit weken tot maanden.

Ziggo heeft een prima nieuwsserver. Retentietijd inderdaad wat minder dan b.v. Eweka, maar voor een gratis dienst niets te klagen
 
Tuurlijk, droom lekker verder. :p

Ziggo heeft vast wel zo'n abonnement, maar wat is dan je snelheid ?
 
Hoezo dromen?

heb hier twee providers in huis, telfort en Ziggo, allebei 20mbit abbo.

Het met Telfort op Eweka echt dezelfde snelheid als met Ziggo, beide gewoon mijn volledige internet snelheid
 
mrmusic: Goed lezen wat ik schrijf:

Telfort heeft internet voor 20 euro, 20mb
Ziggo heeft voor 20 euro:
Internet Z1
down 3 Mbit/s

Internet Z3 48 euro
down 25 Mbit/s
 
mrmusic: Goed lezen wat ik schrijf:

Telfort heeft internet voor 20 euro, 20mb
Ziggo heeft voor 20 euro:
Internet Z1
down 3 Mbit/s

Internet Z3 48 euro
down 25 Mbit/s

Ok, dat ben ik met je eens, dacht dat je de snelheid van de nieuwsserver op zich bedoelde
 
Nee ik bedoelde dus de internetsnelheid van je provider. :eek:

Telfort + bv Eweka is samen nog geen 30 euro.
 
Waarbij aangetekend dat je bij ADSL meestal de aangeboden maximum snelheid niet haalt, en bij kabel wel altijd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan