gratis .nl domein!

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0518

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2012
Hallo!

Ik zie net bij Vimexx dat je een gratis .nl domein krijgt voor 1 jaar!
selecteer een domein zonder hosting met de code GRATISNL.

Veel plezier!

(btw ik ben geen medewerker ofzo)

Al gecontroleerd op malware?
niets is voor niets.

Goed, ik heb het even voor u gecontroleerd...geen malware, maar gratis is het ook niet.
Was zeker een actie van een medewerker en toen de baas erachter kwam snel ongedaan gemaakt.

Laatst bewerkt:
werkt het nog heb een winx website die .nl moet worden

Gratis bestaat helaas niet!:) Er kunnen allicht een aantal addertjes onder het gras zitten.

Dit kunnen o.a. zijn,
1. Vroeg of het laat moet je toch een hostingpakket bij ze afnemen
2. Je hebt geen toegang tot een DNS panel waardoor je je nameservers niet kunt aanpassen (iig niet gratis)
3. Het 2e jaar worden er verlengingskosten in rekening gebracht (die vaak niet eens zo goedkoop zijn)

Denk er iig nog even goed overna voordat je iets aangaat;)

Succes!

Laatst bewerkt door een moderator:
Gratis bestaat helaas niet!:) Er kunnen allicht een aantal addertjes onder het gras zitten.

Dit kunnen o.a. zijn,
1. Vroeg of het laat moet je toch een hostingpakket bij ze afnemen
2. Je hebt geen toegang tot een DNS panel waardoor je je nameservers niet kunt aanpassen (iig niet gratis)
3. Het 2e jaar worden er verlengingskosten in rekening gebracht (die vaak niet eens zo goedkoop zijn)

Denk er iig nog even goed overna voordat je iets aangaat;)

Succes!

Er ZAT geen addertje onder het gras. Gister was het nog helemaal gratis. Vandaag moet je 45 cent per maand betalen voor een hosting pakket.
Ik denk dat rscphulp gelijk heeft, vast een medewerken die een foutje maakte.

Errug weinig info snel te vinden hoeveel databases je nu krijgt en nog meer echt technisch info die je bij andere provider leest. (ik heb iig de details niet zo snel kunnen vinden of ik heb er dan giga overheen gekeken... :o )

Er ZAT geen addertje onder het gras. Gister was het nog helemaal gratis. Vandaag moet je 45 cent per maand betalen voor een hosting pakket.
Ik denk dat rscphulp gelijk heeft, vast een medewerken die een foutje maakte.

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen. Het was géén foutje van een medewerker maar een zeer bewuste welkomstactie. Het was een overweldigend succes en we hebben in een maand tijd meer dan 1000 nieuwe domeinnamen mogen registreren voor nieuwe klanten. Binnenkort zullen we mogelijk een nieuwe leuke unieke actie lanceren.

Laatst bewerkt door een moderator:
En ik maar denken dat reclame maken voor een product, dienst of web site hier op dit forum verboden is........

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan