Gratis .nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

gijs735

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2008
Hallo,

Ik ben al even op zoek naar een website war je een gratis .nl kan krijgen. Ik heb er al een gevonden genaamt Joynic. Maar daarbij krijg je

1. veel reclame
2. .nl.tt

Zijn er nog andere sites die zoiets doen maar dan geen reclame.

Alvast Bedankt

Dat lijkt me onmogelijk: Je moet voor een .nl domein altijd betalen, zéker als je de kosten van de domeinnaam niet wilt laten 'sponsoren' door reclame op je website.
Ik zou overigens ook geen hoster weten die je (in ruil voor reclame) een gratis .nl domein kan geven.

EDIT: Ik zie dat mrmusic me net voor is.

Tijs.

GHED is inderdaad een optie, maar dat gaat/kan een eind duren voor je dan uiteindelijk je domein hebt.

In principe moet je er gewoon op rekenen dat je .nl/.com sowieso niet gratis kunt krijgen. Ook niet in ruil voor reclame.

Helemaal gratis zal inderdaad niet lukken. het is wel zo dat je bij sommige hosting pakketten een 'gratis' domein krijgt. De kosten van het domein zitten dan dus gewoon bij het pakket in. Antagonist doet dat bijvoorbeeld.

Aan de andere kant, zo duur is een los domein ook weer niet

Laatst bewerkt:
Nl.tt

Als je naar Joynic gaat heb je wel nl.tt, maar je kan de reclame uitschakelen!

Gr,
verscomputertje

Voor een paar tientjes per jaar zit je in de categorie goedkoop en enigszins degelijk.
Maar eh... een stuk merkkleding ofzo minder kopen en je hebt toch al een veelvoud daarvan uitgespaard?
Ik vind dat het het geld dubbel en dwars waard is.

Voor een paar tientjes per jaar zit je in de categorie goedkoop en enigszins degelijk.
Maar eh... een stuk merkkleding ofzo minder kopen en je hebt toch al een veelvoud daarvan uitgespaard?
Ik vind dat het het geld dubbel en dwars waard is.
Voor een domeinnaam? Kom nou, die heb je voor minder dan de prijs van twee biertjes.

o ja het ging over een los domein zonder eventuele bijbehorende hosting:confused:

site

er is een site waarmee je .tk krijgt

www.dot.tk helemaal gratis zonder reclame:thumb:
vul je nieuwe sitenaam in en de oude en klaar is kees:thumb:

@help4live: Het gaat de topic-starter toch echt over een .nl domeinnaam, niet over een .tk of .tt domeinnaam. Staat duidelijk in de startposting:
[...]je een gratis .nl kan krijgen.

Tijs

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan