Gratis Office

• Onderwerp starter Onderwerp starter mr32
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mr32

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2009
Hallo Helpmij'ers,

Ik heb regelmatig ergens gelezen dat er een hele kleine gratis variant is van Microsoft Office. Iets waar Word en volgens mij Excel in zat, en wat geen cent kost, weliswaar met reclame.
Ik ben een trouwe OpenOffice gebruiker, maar nu moet ik toch echt Ms office hebben i.v.m. met compatibiliteits problemen.
Weet iemand waar ik die kan vinden, want na wat pogingen op google heb ik hem niet kunnen vinden...
Ik heb ook al de Live variant geprobeerd, maar die werkt niet; Die is te traag.

Alvast bedankt,

mr32 :cool:

Wordpad is flut. Daar heb ik in dit geval niks aan :confused:

Volgens mij hebben jullie mijn vraag niet begrepen :P,

Ik vroeg waar die gratis versie van Ms Office is, aangezien ik hem niet kan vinden... Er moet in ieder geval Word inzitten...

openoffice.org
en libreoffice zijn de gratis alternatieven
Als je zijn vraag had gelezen had je kunnen lezen dat hij al in het bezit is van OpenOffice. Dus een antwoord als openoffice slaat dan nergens op.

die is er niet gratis?????????????????????
Het kan ook vriendelijker, je bent niet verplicht om te reageren.

Ik heb uiteindelijk het antwoord gevonden.

Er is een gratis versie van Microsoft Office (Ms Office Starters Edition), maar... Die is er alleen als OEM variant, en is dus alleen verkrijgbaar bij nieuwe pc's of een licentie van Security Essentials (dacht ik) van 2$.
Hierbij is het probleem dus opgelost, en ga ik gewoon maar zitten wachten totdat Office Live reageert...

Iedereen Hartelijk dank,

Dan word er nog een actie van je verlangt, deze topic op opgelost zetten, zie links boven deze topic.

Misschien makkelijker als die knop onderaan de pagina zou staan, het is maar een idee ;)
Dan zie ik hem tenminste niet over het hoofd...

Er is idd een office 2010 starter edition. Deze is gratis als OEM. dus deze wordt bij een nieuwe pc geleverd ipv ms works. Volgensmij is deze niet te downloaden.

Wat je kunt doen is de trial van office 2010 downloaden (30 dagen) deze is 5x te heractiveren dus 180 dagen. Op google vind je wel hoe je de trial kunt heractiveren. Of als je office alleen maar eenmalig nodig hebt dan is dit niet eens nodig.

Dat is misschien ook nog wel een idee, dat heractiveren. Bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan