Gratis PHP Hosting Provider

• Onderwerp starter Onderwerp starter reul
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Sorry, maar ik zag pas later dat er ook een php-onderdeel is op de site, en het leek me meer mij php horen....

Dus t liefst wou ik hier verdergaan...

Groetjes,
Raoul.

Geplaatst door piepoeh
Is een keer posten niet genoeg?
Ga hier verder aub.
[offtopic]Je hebt helemaal gelijk, maar die heb ik net op slot gegooid :D [/offtopic]

Gratis? Waarom niet een paar centen betalen voor je hosting? Gratis en een beetje kwaliteit passen vaak niet in 1 zin als het om hosten gaat.

Kijk naar downfire (zie link eerder deze topic): biedt veel, maar is erg vaak "down".

Idd, het is al heel wat dat ze dat gratis allebei aanbieden. En HTML en PHP waarbij PHP wel het mooiste is omdat dat van hun kant moet komen en html gewoon bij de gebruiker zelf moet komen (net zoals flash en javascript)...

kijk ook eens op webhosting.pagina.nl :)

Ik heb eigenlijk ook geen probleem om te betalen, het moet alleen niet te duur worden.

Maar de server moet natuurlijk niet zo traag zijn (of helemaal down zijn) zoals dat bij tripod/lycos het geval is.

Dus heeft een van jullie een goeie suggestie??

Groetjes,
Raoul

Geplaatst door reul
Ik heb eigenlijk ook geen probleem om te betalen, het moet alleen niet te duur worden.

Maar de server moet natuurlijk niet zo traag zijn (of helemaal down zijn) zoals dat bij tripod/lycos het geval is.

Dus heeft een van jullie een goeie suggestie??

Groetjes,
Raoul

www.exsilia.nl

Niet duur, snel en betrouwbaar :)

Gebruik aub even de search op het forum want er zijn hartstikke veel vragen van leden die graag een gratis host willen en dan moet hij ook nog es alles ondersteunen zoals php en mysql ... maar dan kun je er niet veel van verwachten!! Tis gratis....
geef een klein bedrag uit aan een host en je hebt de snelheid en de ondersteuningen die je wilt!!

gooi deze op slot want als je de search gebruik kom je op voldoende onderwerpen uit !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan