Gratis php ondersteuning

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeroentje09

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2011
Ik heb een vraag ik wil nu een inlogsysteem maar ik moet php hebben. Maar ik heb geen ondersteuning voor php. kan iemand mij helpen?

Hallo,

Je kunt als je wilt ook nog JS gebruiken maar PHP is veiliger. Welke host gebruik je?

Mij site staat niet online. Maar ik bedoel eigenlijk als ik notepad++ de code inzet dan werkt de php script niet en ik wil juist dat ik dan ik hem kan testen zonder online te zetten

WAMP of usbwebserver 8, ik gebruik zelf usbwebserver 7 en werkt prima, ondersteunt php perl mail mysql. voordeel van usbwebserver is dat je gemakkelijk meerdere mappen kunt maken met een webserver(voor elk project een eigen testserver)

kun je mij ook sites geven voor de downloads want zelf weet ik weinig over php. want ik kon nog geen cursus volgen

gewoon googlen op usbwebserver 7 of 8, is een gratis programma en door nederlanders gemaakt.

ik gaat dat je dat nog wel zal lukken ;)

wamp is ook niet echt mijn localtestserver van keus.

Dan moet je de instructies volgen, want waarschijnlijk doe je gewoon iets fout. En als je meer hulp wilt, dan moet je ook duidelijk uitleggen wat je gedaan hebt, hoe je het probeert te gebruiken, wat er niet werkt en wat er wel gebeurd, want anders kunnen wij ook niks.

Bedankt alle maal voor jullie goede hulp nu werkt mij php ondersteuning maar ik zit met nog een probleem. Weet iemand een code voor een werkend inlogsysteem?. Alvast bedankt

Hallo,

Je kunt als je wilt ook nog JS gebruiken maar PHP is veiliger. Welke host gebruik je?

Even iets rectificeren, voor het geval lezers nu ook daadwerkelijk denken dat je met JS een inlogsysteem kunt maken.

Dit is NIET mogelijk. Iemand (hier op het forum) beweerde ooit tegen mij dat hij/zij wel een veilig JS inlogsysteem had gezien, maar kon mij geen voorbeeld tonen. Totdat ik dat voorbeeld gezien heb, is het voor mijn ONmogelijk om iets te beveiligen met JS, om alle voor de hand liggende redenen. Iets met clientside ... ? :rolleyes:

Even iets rectificeren, voor het geval lezers nu ook daadwerkelijk denken dat je met JS een inlogsysteem kunt maken.

Dit is NIET mogelijk. Iemand (hier op het forum) beweerde ooit tegen mij dat hij/zij wel een veilig JS inlogsysteem had gezien, maar kon mij geen voorbeeld tonen. Totdat ik dat voorbeeld gezien heb, is het voor mijn ONmogelijk om iets te beveiligen met JS, om alle voor de hand liggende redenen. Iets met clientside ... ? :rolleyes:

Hallo,

Ik wist dat JS onveilig is maar als je geen PHP kent zal je wel moeten vrees ik maar zo te zien kent hij nu PHP.

Nee, als je geen PHP kent (of andere serverside taal) kun je beter gewoon niet beveiligen, dan met JS beveiligen. Je creëert een soort schijnveiligheid en dat is voor niemand goed.

Je bezoekers denken wellicht dat ze in een beveiligde omgeving aan het kijken zijn en weet ik wat ze daar allemaal kunnen uitvoeren, terwijl dit absoluut niet veilig is.

haha een testserver die php draaid en gelijk ken je php, wil ik ook!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan