gratis professionele datingsite/verbeteringen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jellelysium2000

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2003
Hallo,

Ik heb 20 minuten geleden samen met een vriend een gratis professionele datingsite online gezet. Je kan hem bekijken op http://www.Ilovedating.nl Als iemand verbeteringen kan aandragen of linkpartner wil worden is dat meer dan welkom. Ik heb nog wat problemen met het forum, dus als iemand mij kan vertellen hoe ik er voor kan zorgen dat niet-leden geen posts kunnen zetten zou ik dat graag horen van je.

Met vriendelijke groet,

Jelle

Leuke site !
Ik dacht ik blader ff rond bij wat mooie vrouwen alleen er staat nog niks op :D

Ten eerste....de openingssite, "klik hier" dat is ZO zinloos, laat de welkomspagina weg, niemand vind het een must om welkom geheten te worden op een internetpagina.

Voor de rest ziet het er erg goed uit!
Is dit een betaalde datingsite of niet ?

volledig gratis

We zijn volledig gratis, ook alle geavanceerde mogelijkheden zoals Virtuele Kus, Instant Messaging, en intern mailen. Iedereen heeft een eigen mailbox.

Dus we hopen zo veel bezoekers te trekken en hopen dus op veel linkpartners. Weet iemand misschien een goede site om je pagina aan te melden bij veel zoekmachines?

Er staan inderdaad nog geen mooie vrouwen op, maar we zijn ook nog maar 20 minuten online. Dus als je mooie vrouwen kent, of er een bent, zorg ervoor dat ze zich aanmelden. Ook voor lelijke natuurlijk ;)

Jelle

Ik ben lelijk, mag ik er ook op :D haha

http://dating.pagina.nl/ is wel iets waar je je kunt aanmelden!
Verder kun je bij enkele andere datingsites vragen of ze een partnership willen afsluiten ?
Succes ermee ! En ik hoop dat je het gratis kan houden :) :thumb:

Zetten jullie er dan ook een paar mooie mannen op?
Het moet wel in balans blijven vind je ook niet ;)
Maar...zoals het nu is: Heel beschaafd. Houden zo dus.
Dat welkom vind ik wel mooi. Het geeft de bezoekers de mogelijkheid om nog even na te denken.
" Zal ik wel, zal ik niet"

Houden zo. Echt professioneel. Als jullie dit echt gratis blijven doen...........nou nou. Dat wordt een stormloop.

Laatst bewerkt:
Ziet er mooi uit, hier en daar nog wat Engels;

Back to Browse Menu

Vrouw | 26 - 30

--------------------------------------------------------------------------------

Select the country from the list below:
No countries avaliable now.

Bv in Bladeren.
Ook "Search" waarom niet gewoon "Zoeken"

Wat harde returns in de algemene voorwaarden zouden ook geen kwaad kunnen.

Tot slot jullie hebben wel de copyrights voor de afbeeldingen neem ik aan (of zijn jullie dit zelf?).

Geplaatst door Elisa

Houden zo. Echt professioneel. Als jullie dit echt gratis blijven doen...........nou nou. Dat wordt een stormloop.

Hoezo, ga jij je ook aanmelden dan :D

Ik zou alle ENG teksten wel vervangen door een NL tekst, staat wat opener ;)

:D :D :D Ik ben al een aardig tijdje voorzien :cool:
Ik vind dit echt iets wat heel goed kan werken voor mensen die werken en niet zo graag aan de weg timmeren.

harde returns

C.Withaar schreef:

"Wat harde returns in de algemene voorwaarden zouden ook geen kwaad kunnen."

-Wat zijn dat precies? Harde returns?
We zijn trouwens druk bezig alle Engelse teksten weg te werken, maar het heeft nog even nodig.

Verder: "Tot slot jullie hebben wel de copyrights voor de afbeeldingen neem ik aan (of zijn jullie dit zelf?)."

Ja, dit zijn we zelf. We zien er goed uit, niet? Alleen een beetje plastic, en we houden gewoon van klef poseren ;) . Nee, de copyrights dat is helemaal perfect geregeld. Er is gewoon voor betaald.

Is niemand trouwens verder geinteresseerd om linkpartner te worden? We moeten toch wel redelijk wat bezoekers trekken lijkt me.

Met vriendelijke groet,

Jelle

Harde returns zijn enters op het eind van een zin.
Je laat windows dus niet bepalen waar het eind komt.
Soms is dit mooier maar je moet wel heel goed kijken of het uiteindelijk (enter)
resultaat goed is anders krijg je wat ik na "uiteindelijk" deed. Nu loopt de zin door totdat hij vanzelf terugspringt.
Het is dus even uitvogelen.

Vraag me af welke leeftijd je zelf hebt.
Reden is dat je behoorlijk aan leeftijdsdiscriminatie doet.
Alle categorieen zijn er maar boven 50 houdt het op.
Denk je werkelijk dat een 52 jarige man geinteresseerd is in een 86 jarige vrouw.
Mogelijk moet je daar dus ook wat onderscheid aanbrengen. In die leeftijden zijn veel mensen die alleen zijn.

Mogelijk kun je ook een aparte categorie voor homoseksueel geaarde mensen in het leven roepen.

Denk dat het ranking systeem ook niet erg vriendelijk is en zou het vlot laten verdwijnen, wanneer je wilt dat je site een succes wordt. Mensen zijn niet allemaal een 10 en worden op deze manier afgeschrikt en blijven weg.

Helemaal mee eens. Ikzelf denk dat er in de leeftijdscategorie 40-70 nog de meeste eer te behalen valt.
Voor de jongeren zijn er zat mogelijkheden om elkaar te ontmoeten. Het zijn juist de wat ouderen die een drukke baan hebben en eigenlijk de energie niet meer op kunnen brengen op te gaan stappen maar wel graag een partner willen hebben. Het komt er op neer dat deze mensen vaak alleen de supermarkt maar als sociaal middelplunt hebben of een tennisclub.
O, ik weet dat er ook anderen zijn in die leeftijdscategorie maar ik heb het over de doorsnee ;)

oude mensen

Waarom zou een 52 jarige man niet geinteresseerd zijn in een 86 jarige vrouw? :confused: Is dat geen leeftijdsdiscriminatie? "The Graduate", "Harold and Maude" nooit gezien?

Verder, over de ranking heb je misschien wel gelijk, maar ik voorzie redelijk wat dataverkeer. Zeker ivm met instant messaging. Dus dat bekijk inderdaad nog wel, misschien beperkt het het dataverkeer en is dat niet eens zo slecht. Maar voor zover ik kan vinden op internet zijn er geen datingsites waarbij alle diensten gratis zijn. Dus op zich zouden al redelijk veel mensen zich in moeten schrijven. Een foto is trouwens niet verplicht, dus de rating heeft ook gewoon betrekking op het profiel.

Jelle

man-man of vrouw-vrouw

Apart man-man of vrouw-vrouw relaties hoef ik trouwens niet in te geven. Want het staat gewoon bij je profiel waar je naar op zoek bent. Dus als man kan je makkelijk man invullen. No problem. Het matchfinder systeem zou je gewoon op de hoogte moeten houden als man, van nieuwe inschrijvingen door andere mannen die op zoek zijn naar een man. Idem voor vrouwen. Je krijgt dan steeds een mailtje met nieuwe inschrijvingen binnen jouw interesse-gebied als je die mogelijkheid inschakelt.

mvg,
Jelle

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan