Gratis programma dubbele emails verwijderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

everhart

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2005
Hoi,

Door overzetten van duizenden emails heb ik in mijn archiefmappen van Outlook (MS 2003)
duizenden emails dubbel of driedubbel staan.
Handmatig verwijderen kost mij vele uren, ik heb wel de nodige freeware (trials) gevonden en geprobeerd, maar allen hebben dan een beperkte functionaliteit, nl. na elke scan 10-20 verwijderen. wat dus nog veel meer tijd zou kosten. :confused: Eentje werkte helemaal niet.
De vraag: wie weet een gratis versie die volledig functioneert, dus in één klap alles kan scannen en vervolgens verwijderen?

NB: het forum bood-voorzover ik kon vaststellen- geen antwoord op deze vraag

Laatst bewerkt:
Als het 1 lijst is kan je toch gewoon op de onderste klikken- daarna shift inhouden en op de bovenste klikken dan selecteerd hij ze allemaal!

Als het 1 lijst is kan je toch gewoon op de onderste klikken- daarna shift inhouden en op de bovenste klikken dan selecteerd hij ze allemaal!

Hij heeft het over dubbele dus wil van elk wel 1 behouden. Met deze stappen gooi je alles weg :D

ja oke........
Maar ik weet niet of er een programma'tjes voor zijn ik ga ff kijken voor je!

ik zie het ja sorry

heb veel gegoogled voor je maar tot nu toe noppes:confused: :confused:

maar wellicht dat iemand anders nog reageert die het zo weet:thumb:

Ben ook even wezen zoeken maar je komt alleen maar Trial tegen en geen freeware.

Ik denk dat je de keus moet maken of je:

1. Toch een pakket koopt die goed werkt (trial)
2. Handmatig verwijderen

In Outlook kun je kiezen voor Beeld --> Rangschikken en dan Groeperen.
Hier kun je wat mee spelen zodat je misschien een beter overzicht krijgt en sneller kunt verwijderen.

Meer opties heb je denk ik niet.

Ben ook even wezen zoeken maar je komt alleen maar Trial tegen en geen freeware.

Ik denk dat je de keus moet maken of je:

1. Toch een pakket koopt die goed werkt (trial)
2. Handmatig verwijderen

In Outlook kun je kiezen voor Beeld --> Rangschikken en dan Groeperen.
Hier kun je wat mee spelen zodat je misschien een beter overzicht krijgt en sneller kunt verwijderen.

Meer opties heb je denk ik niet.

Ja, ik denk, ik wacht nog even tot morgen de reacties op dit onvolprezen forum af en dan koop ik dan maar zo'n programma (15 euro, is ook eigenlijk niks, ondanks dat ik rondkom van een uitkering).
Ik heb al wat gekeken en geprobeerd met rangschikken, maar volgens mij helpt dat niets, de dubbelen blijven gewoon 2 aan 2 bij elkaar staan, wat ik ook instel.
Heel erg bedankt jongens (en meisjes) en dames en heren voor de moeite die jullie getroosten mij behulpzaam te willen zijn. Leuk! :thumb: :thumb:

Misschien komisch, maar niet zo bedoeld: ik heb net geprobeerd het programma te KOPEN. Maarre...hoe doe je dat eigenlijk?
Ik heb de trialversie van Duplicate Email Remover geinstalleerd en op de registrationknop gedrukt. Dan kom ik op de website van Mapilabs of zoiets. Dan vul ik vanalles in.
Maar hoe werkt dat eigenlijk?
Het lijkt alsof iets dan bij mij gaat worden thuisbezorgd(ze hebben mijn naam en adres nodig, ze hebben het over shipping), terwijl ik dacht dat als ik wat via internet overmaak ik onmiddellijk de echte koopversie krijg.
Via een registratiecode ofzo. Ik heb al een emailadres opgegeven om een code te ontvangen, maar ontvang niets op mijn email.

Heeft iemand ervaring met het daadwerkelijk aanschaffen van iets dergelijks? Ik niet nl.:rolleyes:

dubbele files

Kijk es naar DOUBLEKILLER op Google. Gratis!

dubbele files

Dapunt

Maar wat vind je van DoubleKiller ? Aanrader of niet ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan