gratis simpel teken programma gevraagd

• Onderwerp starter Onderwerp starter dump
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

dump

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2003
Hoi Allen.

Zoals de titel aan aan geeft wil ik iets heel simpels. Ik wil vierkanten en rechthoeken met een liniaal kunnen tekenen op de computer. Daarna zullen ze dus wel op de ware grootte uitgeprint moeten worden. Zo kan ik een buiten terrein indelen door met de uitgeprinte en geknipte maten te schuiven op mijn platte grond.

Graag een tip/

Gr. Dump.

Je kan iets in excel doen met vormen en rasters, of je kan "google sketchup" downloaden.
Beide zijn in relatief korte tijd onder de knie te krijgen.

Hartelijk dank.

Is paint niet te uitgebreid of zie ik spoken?
En welke versie van sketchup moet ik dan downloaden. Er zijn er 3 van?

Gr. Dump.

Hou Terrarabo.

Dus spoken bestaan echt!!!! Mooi.

Ik kan in mijn windows 10 trouwens geen paint vinden. Waar zou die moeten staan?

Ik heb wel net fresh paint er op gezet maar zo te zien zit daar geen liniaal bij waarmee ik rechte lijnen kan trekken. Maar goed. Ik zoek verder op meerdere fronten.

Gr. Dump.

Hoi allen.

Inmiddels heb ik niet stil gestaan en heb verscheidene dingen uitgeprobeerd. Na fresh paint kwam ik bij mijn open office terecht. Ik zag daar draw bij staan en bedacht dat dit natuurlijk de tweeling van paint was. Ik heb uiteindelijk een raster kunnen maken met mm en van daaruit alle vormen kunnen maken. Wel een hele klus voor iemand die daar nooit mee werkt maar het resultaat is daar.
Ik heb hier nog wel wat vragen over maar die doe ik in een ander onderwerp.
Door jullie voorstellen kom ik toch ook weer op andere ideeën met als resultaat een oplossing.
Dus toch een ieder bedankt.

Gr. Dump.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan