Gratis tekstverwerker Ipad 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jana2000

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2013
Hallo, ik ben op zoek naar een GRATIS tekstverwerker voor Ipad 3. Liefst voldoen aan volgende criteria : veranderlijk lettertype, opmaak en printvoorbeeld. (App-vorm mogelijk?) ik deb tal van 'gratische'' gevonden maar bij installatie vraagt men kleine som. Op zich geen probleem maar beschik niet over creditcards. Daarom echt gratis graag. Met dank, grtz,j. PS indien ééntje te vinden is met betaling via gewone bankkaart : altijd welkom.

Laatst bewerkt:
Hallo, is het niet (0,99 €) peulschil, ik weet het maar alleen betaalbaar met creditkaart. Zoals gezegd die heb ik NIET. Indien met gewone bankoverschrijving is er geen enkel probleem. Toch bedankt.

enige oplossing dan,dat je iets koopt met de creditcard van vriend ,familie ,huisgenoot:D

Creditcard heb je niet nodig hoor ga naar het Kruidvat of koop online in Itunes Card die je kan inwisselen op je Itunes account.
Zo doe ik het al jaren voor mijn ipad,iphone en macbook.

of nog een oplossing
bij Primera kun je een credit card kopen ,voor eenmalig bedrag van 10 euro
je zet er zelf geld bedrag op en kan er dan mee betalen
dat is een eenvoudige goedkope optie

Voor hem zal dat allemaal te veel werk zijn. Als je kijk naar zijn reactie's op mijn antwoord van een itunes card daar reageerd hij vrij onaardig op.

Teveel moeite

Het was niet te veel moeie allemaal. Ik bedoelde tx allemaal.

En die goed zo was antw op apps-vraag
Voor hem zal dat allemaal te veel werk zijn. Als je kijk naar zijn reactie's op mijn antwoord van een itunes card daar reageerd hij vrij onaardig op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan