gratis van windows 7 naar windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
windows is activated, er is meer dan voldoende schrijfruimte: 160 GB. er stonden nog 40 updates open , ben er nu mee bezig. als dit gedaan is en het lukt me nog niet kom ik terug want van de bios begrijp ik niets hoe ik daar in kom. ben nu eerst aan het updaten en daarna nog een keer proberen het hulp programma te starten en dan kom ik terug.

BIOS lijkt mij onnodig. Dit is geen hardware iets.
Ik raad wel aan om voor het installeren van de EasyFix even je PC te herstarten als die alle updates binnen heeft.

Aar ik heb de easy fix tool gestart en kan windows 10 nu wel starten . Gelukt tot zover.
P.s updaten van w7 lukt niet met die 40 updates hij draait maar doet niks ik stop dit even want ik kan nu wel w7 naar w10 zetten. laat zodra het is gelukt,kan wel enkele uren duren, iets weten.
Alvast iedereen bij voorbaat dank, maar laat straks iets weten of het is gelukt.

Fijn om te horen. Nu dus afwachten.

hij staat nu op 14 % dus het loopt en lukt lijkt me. jullie horen nog .

Oké! Succes!

nog een laatste update: hij staat nu bij updates downloaden op 46 % al een uur lang, heb wel op internet gelezen dat het bij sommige mensen wel 3-5 uur kan duren of langer. ik wacht af.

pff het is nu 23:56 en het is eindelijk gelukt. de laptop staat op w10,
Ik wil iedereen ,vooral Aar, Lange pier , Alfred 2 bedanken voor het meedenken en de tips.
Vanaf 2008 al de hulp van helpmij en de mensen die helpen gekregen en zo vaak weer iets voor me opgelost.
Nogmals bedankt, willem 2

Met oude computers kan het inderdaad een flink poosje duren. Maar ik ben blij om te horen dat het gelukt is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan