Gratis Web host + Gratis File host websites.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yorick1989

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2008
Hey,

Ik heb voor de (beginnende) website bouwers een "Gratis Web host + Gratis File host websites." topic geopend omdat deze er simpelweg gewoon nog niet was! Hier onder wat voorkeur websites:

Voor GRATIS file hosting: http://www.mediafire.com/.
hier kan je gewoon files uploaden en dan klik je op download en dan krijg je een pagina met "Click here to download" en dan klik je rechter muis knop en dan kopieer je de bestand locatie! Erg handig! Maar dit is enkel handig voor files te hosten. Als je hier een html pagina host of iets anders dan opent hij het als een download en niet als een internet pagina (deze file host heeft ook geen PHP en al die script talen ter beschikking).

Voor GRATIS web hosting: http://www.free-webhosts.com/
Veel aanbieders van gratis webhosting met rating van gebruikers, script talen die mogelijk zijn, opslag hoeveelheid, wel of geen adds (reclame), manier van uploaden (FTP, Browser, SiteCopy).

Hebben nog meer mensen goede ervaring met gratis web hosting websites? Zet het hier dan onder met de volgende specificaties:

Naam:
Website:
Type hosting: File / Web hosting
Reclame: Ja/Nee
Manier van Uploaden:
Opslag grootte:
Maximale upload grootte per bestand:
Eventuele Voorwaarden:

En misschien nog wat eigen ervaring vertellen over jouw keuze.

Ik denk dat je hiermee sommige startende website bouwers een groot plezier doet! Want ik kan me voorstellen dat het niet fijn is om je zo vaak te registreren bij een site om vervolgens achter te komen dat het niet heeft wat je nodig hebt (ik spreek uit eigen ervaring ^^).

Alvast bedankt voor de mensen die het eens zijn met mijn initiatief, en hier onder hun eigen voorkeur geven.

Grtz,
Yorick!

Laatst bewerkt:
Moderatoren, kunnen jullie met een goed oog naar http://www.free-webhosts.com/ kijken?
Ik vind de site er niet betrouwbaar uitzien op de volgende punten:
-Design is niet professioneel.
-Het betreft ook een trial (voor 12 maanden).
-Het woord 'FREE' is iets te duidelijk aanwezig.
-Vreemd veel reclame en ads op de site die erg onduidelijk zijn.

Aan de TS: begrijp mij niet verkeerd maar met slechte webhosting, eigenlijk: kwaadaardige hosters, kunnen er zelf spyware en virussen in mappen van sites geïnstalleerd worden!
Pas dus op met het posten van gratis hosting-bedrijven, zoek altijd even na of ze wel zo betrouwbaar zijn als ze lijken (het hierboven genoemde bedrijf lijkt nog geen eens betrouwbaar!).

@ Stormbreaker,

Wil jij "meld misbruik" gebruiken.
Je kan niet verwachten dat wij alle topics zien en zo attendeer je een moderator en niet op deze manier ;)

Moderatoren, kunnen jullie met een goed oog naar http://www.free-webhosts.com/ kijken?

Aan de TS: begrijp mij niet verkeerd maar met slechte webhosting, eigenlijk: kwaadaardige hosters, kunnen er zelf spyware en virussen in mappen van sites geïnstalleerd worden!
Pas dus op met het posten van gratis hosting-bedrijven, zoek altijd even na of ze wel zo betrouwbaar zijn als ze lijken (het hierboven genoemde bedrijf lijkt nog geen eens betrouwbaar!).

Nou, ik gebruik deze website regelmatig en waarom zouden gebruikers reviews posten als ze onbetrouwbaar zijn?

Als je goed had gekeken zou je zien dat dit een site is die door linkt naar gratis hosting. Hier staat alleen informatie en word niet zelf gratis hosting aangeboden.

Als je goed had gekeken zou je zien dat dit een site is die door linkt naar gratis hosting. Hier staat alleen informatie en word niet zelf gratis hosting aangeboden.

Precies, dat staat er ook onder, of is dat wat onduidelijk uitgelegd?

@ Stormbreaker,

Wil jij "meld misbruik" gebruiken.
Je kan niet verwachten dat wij alle topics zien en zo attendeer je een moderator en niet op deze manier ;)
Dat is mij al eerder verteld, reden dat ik dat niet gedaan heb: de TS is niet bewust van de gevaren én ik meld geen misbruik tegen de TS maar de site.
Maar ik begrijp uit jouw bericht dat je ook op ''meld misbruik'' mag (moet eigenlijk) drukken als je een link ziet staan in een bericht van een onbewust nieuw lid dat je niet vertrouwd?

Juist, alles waarvan JIJ denkt dat het niet klopt kan je gewoon melden. Nu kijk ik toevallig naar dit topic anders had ik het nooit geweten ;)

Juist, alles waarvan JIJ denkt dat het niet klopt kan je gewoon melden. Nu kijk ik toevallig naar dit topic anders had ik het nooit geweten ;)

Naja bedankt dat twee moderators mijn topic al negatief benaderen, zo komt mijn bericht ook niet echt goed over he... maar ja als jullie niet tevreden zijn over mijn topic, verwijder hem dan maar, en anders discussieer dit privé a.u.b. want zo krijgen mensen er niet echt een vertrouwd gevoel bij lijkt mij. niet ***lig bedoelt hoor.

Bedankt :)

grtz

Het was 1 moderator die reageerde en ik ben nu de tweede. Even goed lezen waar het over gaat. Het is een subtiel verzoek aan Stormbreaker om niet voor semi-mod te gaan spelen.;)

Het was 1 moderator die reageerde en ik ben nu de tweede. Even goed lezen waar het over gaat. Het is een subtiel verzoek aan Stormbreaker om niet voor semi-mod te gaan spelen.;)

Ja, maar waarom moet dit onder een topic? Kan zoiets niet privé dan? Maar ik zal het wel niet begrijpen :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan