Gratis webhost voor educatieve doeleinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

5blabla5

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2009
Hoi!

Ik zoek een gratis webhost... Nu zul je wel denken: Gebruik google!
Maar nee, ik heb google al gebruikt, waarop een hele lijst stond met gratis webhosts.

Ik zoek er een met de volgende eisen:
minimaal 20 mb ruimte
minimaal 500 mb verkeer
Mysql mogelijkheid
Mysql ruimte onbeperkt
Geen beperkingen voor php codes (zoals set_time_limit())
GEEN x10hosting.com

Weet iemand eentje?

Alvast bedankt! :thumb:

minimaal 20 mb ruimte
Mysql ruimte onbeperkt
Door de database ingenomen ruimte wordt gewoon bij het totaal meegeteld. Als je bedoeld dat je een onbeperkt aantal databases aan wilt kunnen maken moet ik je denk ik teleur stellen. Zelfs bij betaalde pakketten (de goedkopere althans) zit daar een limiet op.

Je kunt byethosting proberen, ze bieden veel ruimte, maar hoe het daar precies met de php beperkingen zit weeet ik niet. Helemaal zonder beperkingen kan alleen als je betaald voor een dedicated server of VPS.

Woelmuis heb ik al wel eens geprobeerd, alleen kan ik daar bijvoorbeeld set_time_limit() niet gebruiken. Ik wil bepaalde scripts ook gewoon lang willen draaien.

Verder... bij x10hosting heb je 1 gb aan ruimte, maar kon in de database heel wat gb'tjes, stuk of 50 ofzo. Zoiets wil ik dus ook, alleen vind ik x10 niet zo geweldig...

mhh hou dit topic ff in de gaten ben namenlijk ook een nederlander en wil ook alles gratis.
lijkt me leuk een gratis host zonder beperkingen, zonder reclame en veel ruimte en onbeperkt database.

Hoi,

Ik kan u eventueel wel een gratis hosting aanbieden op mijn server, deze is met directadmin.
Gelieve contact op te nemen via: http://bit.ly/90SWmZ

Laatst bewerkt:
Zelfs de website is in ontwikkeling :confused: Hier zou ik mijn website niet graag willen Hosten. :rolleyes:

Dat klopt, maar ik lever al verschillende diensten hoor ;)
Ik heb al meerdere personen gesponsord, en vrijwel iedereen was tevreden over de diensten die ik aanbied.
U kunt mij contacteren via het opgegeven e-mailadres op de site.

dan is het een website Met oneindig veel reclame zoiets ken ik. voor noppes

Ik begrijp niet wat toch dat eeuwige gratis-hosting-issue is... Voor 10 euro per jaar heb je reclameloze hosting met MySQL, PHP en een domeinnaam...

Heb zelf nog ergens een re-seller account, met een opslag van een terrabyte meen ik .. Daar kan ik wel een accountje voor je maken, met mysql, php en de gangbare andere meuk !? :confused:

Ohja, en aan reclame doen we niet ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan