gratis webhost?????

Status
Niet open voor verdere reacties.

Papi14

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2013
Hoi allemaal,

Weet iemand een goeie gratis webhost die ook php ondersteunt???????:)

ik heb www.000webhost.com al geprobeerd maar daar kan ik niet goed hosten omdat ik dan per bestand moet uploaden!!

jep kan meespreken over freehostingnoads.net
zijn zeer goed, php4 en 5 paar mysql databases.
Zelf zet ik er soms drupal CMS ofzo op.. werkt goed.

Je krijg dat een site zoals mijnsite.t15.org

maar je kan dit makkelijker verkorten met een A domain van dot.tk te linken

gr,
Maxim

000Webhost vind ik naar m'n mening , slecht.
Het heeft heel veel downtime.
Maar als je bestanden wilt uploaden raad ik je aan om Filezilla te downloaden :p

Inderdaad zoals dylan001 zei: je kunt je meerdere bestanden (zelfs een massa aan bestanden) overzetten via ftp programma's, zoals bijvoorbeeld FileZilla.
Het klopt inderdaad ook dat 000webhost.com veel downtime heeft, ook heeft het veel te maken met DDoS attacks en dan merk je dat ook op jou website, je kunt dan bijvoorbeeld niet meer inloggen en dergelijke.

om files te uploaden naar een server gebruik ik dreamweaver.
alleen dat werkte niet met 000webhost.com,
en nu probeer ik het met freehostingnoads.com daar heb ik nu hetzelfde probleem

Inderdaad zoals dylan001 zei: je kunt je meerdere bestanden (zelfs een massa aan bestanden) overzetten via ftp programma's, zoals bijvoorbeeld FileZilla.
Het klopt inderdaad ook dat 000webhost.com veel downtime heeft, ook heeft het veel te maken met DDoS attacks en dan merk je dat ook op jou website, je kunt dan bijvoorbeeld niet meer inloggen en dergelijke.

Ik denk dat het komt omdat je voor DreamWeaver toch een betaald domein nodig bent of zeg ik dit onjuist?

Ik denk dat het komt omdat je voor DreamWeaver toch een betaald domein nodig bent of zeg ik dit onjuist?

Nee, je kan je gemaakte Dreamweaver website zo uploaden naar bv. 000webhost

[video=youtube;r5_VtrlEoP0]http://www.youtube.com/watch?v=r5_VtrlEoP0[/video]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan