Gratis Webruimte Zonder Reclame

Status
Niet open voor verdere reacties.

XxStefkuHxX

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2003
Hallo,

Ik had eens nagedacht geocities zonder popup,
wel fijn!
Ik weet nu hoe! Als je tenminste je site ook op tk zet.
Iemand intresse hoe het moet laat dan ff en bericht achter

En is dat legaal/toegestaan?

Het ligt eraan of XxStefkuHxX een gratis webruimte wil hebben voor bijv. .avi .exe .mpg, of hij wil een gratis site voor jpg files zoiets als geocities

Maakt niet uit :s. Als een host extensies blokkeert kan je daar toch wel omheen...

Maar hij heeft het over een combinatie met .tk.

en de banner van tk kun je zelf ook even uitzetten(legaal)

ik keek even op zijn url ..zag dat zijn tk banner nog aan staat..

Ik weet niet hoe ik die banner van tk weg moet halen maar van geocities wel!

Geocities plaats alleen een popup op de index!
Als je nu een lege pagina pakt en die de naam index geeft, dan pak je je index en hernoem je naar home.
Je home is je index
Dus je is adres www.geocities.com/jouwnaam/index/home
bij de url staat ook index bij maar daar kom je nooit op
Duz als je tk erbij pakt dan moet je invoeren de url van jou website dat is dan www.geocities.com/jouwnaam/index/home
Dus je komt nooit op de index dus No Reclame !

Mocht je ergens niet uitkomen ben ik altyd in staat om je te helpen dus dan moet je ff antwoorden op dit bericht

MVG
XxStefkuHxX

Sorry niet helemaal duidelijk geweest dan pak je natuurlijk je oude index waar alles op staat

Ik vind het nog steeds niet duidelijk maar ik heb geen geocities want ik heb een .nl ( http://www.j-p-it.nl ;)).

TKbanner: inloggen bij "my dot tk" en dan links in het menu "dot tk linker promo".

Geplaatst door XxStefkuHxX
Moet je daarvoor betalen?

Ik denk dat XP_PC daar wel voor betaald jah! :)
.nl domeinen zijn niet gratis verkrijgbaar!
En denk dat hij een server erbij heeft en hij betaald dan wel voor zijn webruimte maar dan heb je ook wat :) met geocities of andere gratis hosts heb je altijd het probleem dat ze traag zijn of plat liggen. maargoed we mogen niet klagen! Gelukkig zijn er nog gratis hosts te vinden!

Hij heeft het niet over een .nl domein maar over een .tk domein die zein gratis maar als je die reclaem weg haald zijn ze dan ook nog gratis?

De reclame weghalen is volgens mij niet legaal...
Maar het blijft er denk ik wel gratis om! Omdat TK er dus nix vanaf weet dat je de reclame via een omweg omzeilt.... ! (ilegaal)
Ik werk niet met TK maar ik ga ervanuit dat het verplicht is dat er een pop-up van hun telkens komt....

Geplaatst door Killer
De reclame weghalen is volgens mij niet legaal...
Maar het blijft er denk ik wel gratis om! Omdat TK er dus nix vanaf weet dat je de reclame via een omweg omzeilt.... ! (ilegaal)
Ik werk niet met TK maar ik ga ervanuit dat het verplicht is dat er een pop-up van hun telkens komt....

Die pop-up kan je gewoon wegvinken. Daar is niks illegaals aan. De reclame bij Geocities, Tripod o.i.d. omzeilen is wel illegaal.

Mijn advies: neem gewoon voor een klein bedrag een betaalde host.

Geplaatst door Saviola

Die pop-up kan je gewoon wegvinken. Daar is niks illegaals aan. De reclame bij Geocities, Tripod o.i.d. omzeilen is wel illegaal.

Mijn advies: neem gewoon voor een klein bedrag een betaalde host.

aha ok! Wist het niet zeker want werk niet met TK namelijk!
En idd tripod, geocities dat is illegaal! daar was ik mee bekend!

En zo denk ik er ook over wat jij zegt als advies! voor een klein bedrag een betaald host nemen! Dan heb je geen gezeur met dat de server traag is en dat hij vaak platligt.... iig als je een goede betaalde host neemt dan heb je zulke problemen niet :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan