gratis website -_-

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevinwiegman

Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2009
Hallo,

ik wil een gratis website maken.
mij maakt het niet echt uit of het .nl of .tk of .co.uk is ofzo maar ik wil geen djkevin.websiteanbieder.nl
ik wil niet nog een ander iets achter mijn naam
ik wil een website maken met office of dreamweaver ofzo en dan uploaden naar mijn website.

alvast bedankt!
:thumb:

hallo:

Ik denk dat het bijna onmogenlijk is om een gratis website in de lucht te brengen.
wel voor weinig geld kan het! maar je al het denk ik maar moeten doen met bijv: blabla.website.com doen.

Succes!

okee maar is er ook zoiets met blabla.website.com dat ik zelf een website kan maken en uploaden

Neem ergens een hosting pakketje met een domein naam, die kun je dan wél zelf kiezen, en hoeft op zich niet zo heel erg duur te zijn ;)

Heel simpel: Voor niets gaat de zon op. There's no such thing as a free lunch...

Probleem dat je hebt (eigenlijk voor jezelf gecreeerd hebt) is dat je een bepaalde domeinnaam in gedachten hebt, die gratis wil gebruiken & hosten, zonder <mijndomeinnaam>.blablabla.com, met ftp-toegang.

Voor zover je dat gegund word, zijn er in ieder geval 2 problemen:

• Reclame
  • Beperking

Hoe minder reclame er op "jouw site" toegevoegd word, des te meer beperking heeft "jouw site" & vice versa.
Zelfs als er geen reclame op "jouw site" word geplaatst door de hoster & de beperking minimaal is, zit er een spreekwoordelijke adder onder het gras: Jij bent het produkt, want jij presenteert bv. wat de software die de hoster jou aanbiedt presteert. Waarmee de hoster weer die software kan verkopen. Etc.., etc...

Dus: Je accepteert het ongemak van <jouwdomeinnaam>.blablabla.com & andere ongemakken, of je registreert je eigen domeinnaam (minder dan 10 Euro per jaar, als je geen exlusief topdomein zoals .eu, .tv of .xxx neemt) & je zoekt een goedkope degelijke hoster die er al zijn vanaf minder dan 3 Euro per maand, & dan heb je ftp-toegang, eigen e-mail & doorgaans een pak ruimte met een acceptabele data-limiet.

Ik heb het ooit eens, vorig jaar, uitgezocht & dit waren de meest ideale keuze op dat moment:

1. Website Pricing Compare website packages at Yola.com
  2. Free Web Page and Website Hosting at uCoz.com Features
  3. Weebly - Create a free website and a free blog
  4. Personal website - Webnode
  5. DevHub Features

Laatst bewerkt:
je hoeft helemaal geen geld te betalen voor een site.... niet perse..

mij maakt het niet echt uit of het .nl of .tk of .co.uk is ofzo maar ik wil geen djkevin.websiteanbieder.nl

je kunt gewoon een gratis provider vinden (ik gebruikte vroeger altijd http://www.webs.com/ voor mijn mislukte 3 memberachtige runescape clan) vervolgens ga je naar http://www.dot.tk/nl/index.html en maak je je site een .tk domein. Dit is dus niet direct een proffesionele site maar dat kunje ook verwachten als je geen budget hebt.

no offence jeroen1999 maar ik denk dat als hij djkevin.websiteanbieder.nl al niet een mooie extensie vind dat denk ik ook niet dat hij .nl.vu mooi vind. Ik neem aan dat de site proffesioneel moet overkomen

no offence jeroen1999 maar ik denk dat als hij djkevin.websiteanbieder.nl al niet een mooie extensie vind dat denk ik ook niet dat hij .nl.vu mooi vind. Ik neem aan dat de site proffesioneel moet overkomen
dan word het .tk!

Er is ook altijd nog DeDS: gratis hosting zonder reclame, met FTP toegang.
Je krijgt daar geen eigen domeinnaam, maar zoiets: home.deds.nl/~accountnaam

Verder ben ik het helemaal eens met TheKnight: voor niets gaat de zon op.
Als je professioneel of zakelijk bezig bent raad ik je aan om gewoon een betaald pakket te nemen. Zoveel kost dat niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan