gratis website maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

jefie1

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2008
vraag:
als mensen bij mij een site kunnen maken moet ik dan sites in kopen?
wand heb een discusie over deze reden.
al vast bedankt

Ruimte om ze te publiceren op internet bedoelt ze misschien

Hallo,

Ik snap het ook niet helemaal. Je koopt toch geen "sites" in? Hoogstends:
- Domeinnamen (www.jenaam.nl)
- Webruimte (om je sites op te zetten)
- Dataverkeer
of
- Een eigen server.

Met vriendelijke groeten,
theblindman.

Ruimte om ze te publiceren op internet bedoelt ze misschien

dit bedoelde ze ook:)
maar ik moet ook anderen sites inkopen volgens me moeder dus bijv. startje.be en dan kan iemand anders daar weer een site vanmaken.
klopt dat?

Ik zou eerst maar eens wat informatie nalezen op internet.....

Ik hoop dat je niet boos wordt want ik bedoel het goed maar ik zou me eerst maar eens gaan verdiepen in de basis want nu lijkt het nergens op. Ook je site komt zeer kinderlijk over. Daar zet je dan bovendien bij dat je ook voor bedrijven wil gaan designen......wees een beetje eerlijk tegen jezelf.

Maar goed, je kan gewoon websites gaan ontwerpen en je "klanten"kunnen die dan zelf een "plek" gaan geven bij een provider !
Jij hoeft niks in te kopen.

Laatst bewerkt:
@Raymond hij is ook nog 13 dus moet het nog leren..

Ikzelf ben ook 13, maar ik begrijp dat je niet op die leeftijd al een design voor bedrijven kan maken, dit omdat ze dan een btw factuur willen hebben, daarvoor heb je een kvk inschrijving nodig, die kan je niet krijgen op eigen naam ook moet je je registreren bij de belasting om de betalingen en btw bonnen te kunnen uitschrijven.
En al zeker niet met een standaard layout, bedrijven willen er uitspringen, dat doen ze o.a. met visitekaartjes website's en reclame

Laatst bewerkt:
@Raymond hij is ook nog 13 dus moet het nog leren..

Ik weet het daarom adviseer ik hem ook tussen de regels door om dingen zoals "wij ontwerpen ook voor bedrijven" achterwege te laten.

Hij kan verder al meer dan toen ik 13 was. Maar ja dat was 1983 :p

Voor de rest, zie reactie van een leeftijdsgenoot van TS hierboven.

Laatst bewerkt:
Hallo,

Volgens mij is het tegenwoordig in om websites te ontwerpen, ik ben ook 13, en ook mijn halve klas (probeert) iets in elkaar te zetten met HTML en een enkeling PHP. Ik zelf doe het ook, maar niet voor bedrijven.... Als dat ooit nog komt, is dat in ieder geval niet binnen kort...
Ik houd het bij spelen met Ubuntu en Visual Basic e.d.....

Met vriendelijke groeten,
theblindman.

En als het niet lukt vraag het dan aan een echte designer zij zijn ook een keer klein begonnen en willen echt wel wat tips geven.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan