Gratis website

Status
Niet open voor verdere reacties.

Merino

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2003
Waar kan je je eigen website maken, het moet helemaal gratis zijn.

Ik ken er zelf genoeg maar dan krijg je van dat de naam van de site zelf ervoor staat bijv www.freewebs.com/jouwsite en ik wil het dan zonder dat freewebs ervoor.

????

Je wilt dus gewoon www.sitenaam.nl ? Liefst nog met 100 mb ruimte en 10 gb dataverkeer per maand? En uiteraard PHP en MySQL support? En dat helemaal gratis? En uiteraard snel en stabiel :rolleyes:

Neem gewoon een betaalde host, gratis hosts zijn waardeloos en als je echt serieus een site wilt neem je geen gratis host.

Voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten noem je dat :rolleyes:

Ik weet dat gratis sites heel *** zijn, maar ik wil pas een betaalde site als het me lukt om gewoone sites te maken want als ik daar voor ga betalen en het lukt voor geen ene meter dan is het geld verspilling dus wil het eerst uitproberen.

Het staat zo zuur met dat freewebs ervoor, en dan is het zo als de site bekeken wordt zijn ze de naam de dag ernaa weer vergeten

Maak eerst een site zet hem dan op een gratis server en laat hem door ons testen. Is het dan wat neem je een betaalde host en betaalde domeinnaam.

Als je een goeie domeinnaam neemt kunnen mensen hem onthouden maar deze zijn zeer schaars :D

Greetzz York

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan