GratisSlogans.nl 4.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

grote frits

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2007
Berichten
86
Tsja, wederom een update wat betreft mijn website, www.gratisslogans.nl.
Na wikken en wegen ben ik tot de conclusie dat de huidige vormgeving heel omslachtig is. Veel gedoe om vrijwel niks.
Ik heb daarom besloten om een nieuwe vormgeving te ontwerpen die straight to-the-point is er niet omheen draait.

Ook is de slogan generator vanaf nu op AJAX gebaseerd en hoeft de pagina dus niet meer gerefreshed te worden om een nieuwe slogan te genereren.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Details als het contactformulier volgen spoedig.

(cross-browser check heb ik uitgevoerd en naar mijn weten draait hij qua lay-out prima op bijna elk browser. Zo niet, laat het me maar weten!)

LINK: http://nieuw.gratisslogans.nl


misschien ook wel grappig om de vorderingen over twee jaar te bekijken:

eerste lay-out (zelf ontworpen, tabellen gebruikt)
tweede lay-out (template gedownload)
derde lay-out (template gedownload en aangepast)
huidige lay-out (iWeb template)
(mits goede reacties) aanstaande lay-out (zelf ontworpen)
 
De website gaat m.i. helemaal nergens over. Ik vul bijv. "vrouw" in, en denk een of andere bijdehande uitspraak te krijgen met het woord erin, maar ik krijg: "Het leven is mooi met vrouw."
Vul ik "jan" in dan krijg ik: "Had ik maar een jan."

Zal programmatisch fantastisch mooi zijn, maar het nut van de site ontgaat me helemaal.
Vind ik zelfs nog minder zinvol dan het gebruik van sinterklaasgedicht-generatoren op Internet.

Tijs.
 
Bedankt voor de opbouwende kritiek..
Over het nut van de website gaat het me op dit moment niet, maar om hier toch even op in te gaan:
Gratisslogans.nl is meer een website waar als grappige bezigheid naartoe kan worden gegaan. Natuurlijk is er geen programma te scripten die ook maar dicht bij menselijk denkniveau komt als het gaat om slogans. Desondanks groeit het bezoekersaantal en mag ik vandaag de dag zo'n 180 bezoekers per dag verwelkomen.

Het ging me vandaag echter meer om de nieuwe vormgeving. Wat vindt u daar van?
 
Tsja, er staat inderdaad geen woord teveel, ik mis alleen een disclaimer waarin je al bij voorbaat schadevergoeding onmogelijk maakt, bijv. i.g.v. mislukte reclame-campagnes! :)

Ik ben niet zo'n fan van veel 'wit' op een pagina, dus een achtergrondkleur mag er wel bij.
Verder reageert en laadt de pagina snel genoeg en zonder (fout-)meldingen, dus dat zit wel snor.

Ik kan je geen directe tips geven, daar ik m.b.t. webdesign zo goed als niets doe.

Tijs.
 
Wel leuke site :p Kon er wel om lachen, ik voerde het woord mafkees in en ik kreeg echt dé slogan van de avond :D

"Met mafkees een fantastische toekomst tegemoet." :eek:
 
Ik denk dat er een probleempje met je ad is, want ik wordt direct geredirect naar een pagina met deze html:
HTML:
<html><head><script>google_protectAndRun("ads_core.google_render_ad", google_handleError, google_render_ad);</script></head></html>
... (FF 3.5)


Met javascript uit doet de site t wel (tenminste, hij wordt niet doorgeschakeld) ;)
 
Bedankt Vegras, er was inderdaad een miscommunicatie tussen het 'curvycorners.js' en de javascript van Google AdSense. Ik heb het bij deze opgelost.. tenminste, dat hoop ik.
 
Je moet nog even kijken naar quotes, die worden allemaal met een backslash (Esc) weergegeven.
 
Toevallig kwam ik gister via google op je site, lekker simpel en leuk.
Bedrijven zullen er waarschijnlijk niks mee kunnen, maar als je gewoon een leuke slogen nodig hebt, voor een poster ofzo, dan kan je er best leuke dingen uithalen.
 
Je hebt de achtergrond een mooie lichtpaars/roze pasteltint gegeven, is echt een hele verbetering op dat wit :rolleyes:
 
Fout! Haha. De achtergrond is grijs, geen tintje paar/roze in te vinden. Het oogt inderdaad wel paarsachtig, maar dit zou waarschijnlijk komen door de paarse letters en onderdelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan