GRAW mods instaleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

emmerick

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2007
Berichten
36
hoi,

ik heb een vraag,

Bij het spel ghost recon advanced warfighter voor de pc heb ik een mod geinstaleerd en wil hem spelen alleen heb geen idee hoe ik hem moet instaleren!
(readme al gelezen)

TOen ik op het internet ging zoeken hoe je zo'n mod moest instaleren kwam ik op een sit met een complete uitleg http://www.ghostrecon.net/html/mods.htm

(ff naar het gedeelte instalatie scrollen)

daar staat dat je in je GRAW folder een mod folder moet hebben staan en die heb ik niet !

dus heeft iemand anders ook dit probleem en heeft iemand een oplossing want die hele instalatie methode die daar staat beschreven kan ik niet volgen want ik heb die mod folder dus niet......

iemand suggestie?

:confused::confused:
 
Waar heb je gekeken naar die map waar je die mod moet zetten?

Want sommige spellen maken een map aan in Mijn Documenten. Misschien dat ie daar staat.
 
ze hebben het over de prgram files map van het spel !
ik heb nu 1 mod werkende gekregen !

omdat daar de map die je noormaal al hoort te hebben in je ghost recon advanced warfighter map bij zit!

program files->ubisoft->advanced warfighter->local->englisch is in die map heb je allemaal andere mappen met textures en objects enzo en als je een mod download krijg je ook al die mappen te zien in je download bestand maar die moet je op een of andere manier ook in die map plaatsten (program files->ubisoft->advanced warfighter->local->englisch )
maar daar staan al bestanden met dezlefde naam dus dan vraagt hij of je ze wilt vervangen maar dat is niet de bedoeling moet ik ze dan een andere naam geven?

nouja...ik weet je begrpijt er niks van want het is erg moeilijk uit te leggen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan