GRID loopt vast!

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0185

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2007
Hallo mensen,

Ik heb problemen met GRID.

In het menu heb ik er geen last van, maar als ik een race begin gaat hij aan het begin of tijdens de race te stotteren en na een tijdje doet hij niks meer en dan sluit hij af.
Ik heb zelf ook nieuwe drivers geinstaleerd, patch 1.1 geinstaleerd en ook de graphics wat lager gezet. Maar toch blijft het probleem zich voort doen.

Mijn setupje moet hem denk ik wel spelen :confused:?!

AMD 6400+ 2x3.2
3gb 800mhz DDR2
Ati Radeon HD3870
320gb HD (ik heb de HD ook getest en er zaten geen fouten in)

btw, ik heb hem ook getest op www.srtest.com en hij kom met volle glorie helemaal tot het einde.

WAT MOET IK DOEN :(?

Heeft GRID wel gewerkt?
Correcte drivers geïnstalleerd?

Ik heb hetzelfde probleem gehad en een volledige herinstallatie verhielp dat.

Heeft GRID wel gewerkt?
Correcte drivers geïnstalleerd?

Ik heb hetzelfde probleem gehad en een volledige herinstallatie verhielp dat.

Ik heb al lang problemen met GRID maar de ene keer niks en de andere keer doet hij het uitstekend. Ik had de demo erst en daar had ik het zelfde probleem. Toen wel meer mee kunnen spelen dan met de full version. :confused:
Ik heb net nog even de driver geunstaleerd en de nieuwe 8,6 gedownload en geinstaleerd maar hij zegt nu dat ik geen drivers heb geinstaleerd dus moet weer vanaf het begin beginnen. :(

ik heb de nieuwe driver aan de gang en toch gaat hij na ong. 1 a 2 minuten uit. Het stopt dat tijdens het spelen en dan zegt Windows (vista) "GRID Executable werkt niet meer":mad:

wat moet ik doen ? is hier een fix voor of wat?

ik heb hetzelfde probleem
heb het spel een aantal races kunnen spelen, en nu elke keer als ik een race eindig en de replay afzet komt die fout van vista erop met GRID Executable werkt niet meer..

normaal gezien geen probleem door drivers,specs of updates

iemand een idee?

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb nog even zitten te googlen en ik vond dit op de site van Codemasters.

*xi) Very poor performance using high graphical settings on Vista:

On Windows Vista, if you have not installed the recommended Service Pack 1 patch, you may experience poor performance when running on a high-end card, at high resolutions and detail levels. To fix this, you must install Microsoft’s SP1 patch, available online from Microsoft’s Download Center: www.microsoft.com/downloads (search for “Vista Service Pack 1”). In the near future, the patch will also be available through the Windows Update service. *

Bron: http://www.codemasters.co.uk/gridcommunity/downloads/demo/index.php?territory=EnglishUK

--Ik heb service pack 1 en ik heb nog steeds het probleem. Ik weet dat het niet echt het probleem uitlegt maar het zou een reden kunnen zijn voor de error.:(

ik kom niet verder jammer genoeg.

ik heb service pack ook en toch had ik het probleem..
had het spel zelf voor de zekerheid op niet al te zware graphics gezet..

heb een oplossing gevonden
gewoon even uninstallen en zonder patch spelen..
ik had de 1.2,misschien dat het toch werkt met de 1.1
sommigen zeggen ook van direct te patchen na install naar 1.2

in ieder geval werkt het zo terug
toch bedankt

ik heb service pack ook en toch had ik het probleem..
had het spel zelf voor de zekerheid op niet al te zware graphics gezet..

heb een oplossing gevonden
gewoon even uninstallen en zonder patch spelen..
ik had de 1.2,misschien dat het toch werkt met de 1.1
sommigen zeggen ook van direct te patchen na install naar 1.2

in ieder geval werkt het zo terug
toch bedankt

Ik had het toen ookal (het probleem) toen ik nog geen patch erop had. Maar toch bedankt:thumb:

gast0185 ;2374974 zei:
Ik had het toen ookal (het probleem) toen ik nog geen patch erop had. Maar toch bedankt:thumb:

1.1 al geprobeerd?
ik heb geen problemen meer gehad,heb al is le mans gereden,alles gaat goed..

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan