GRID (racegame) vragen;

• Onderwerp starter Onderwerp starter SPY
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

SPY

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 sep 2004
speel nu een dikke week met heel veel plezier Codemasters Grid, en vooral on line is hij super, (alhoewel ik gestoord word van die idioten die het enkel leuk vinden om de boel te verzieken door tegen de stroom in te gaan rijden, of door anderen constant dwars te zitten door je te rammen), je kan ze wel weg voten maarja, dan ben je alweer een gefrsutreerde race verder.

maar goed, mn vragen;

-allereerst, en mn grootste probleem;

ik rijd altijd zo dat ik achter de wagen 'zit' zeg maar, en niet erin, of ervoor.
maar het probleem is dat wanneer je online rijdt je constant in grote oranje letters te zien krijgt wie ook inlogt en of uitlogt. op zich is dit niet erg, maar, hoe hebben ze het in GODSNAAM voor erlkaar gekregen bij Codemasters om dit midden in beeld te doen.
wel, misschien niet midden, maar het zit links van het midden, het beneemt me compleet het zich op alles wat dan links in beeld geberut, en ben dan ook al flink wat bochten eruit geblogen hierfdoor. echt, ongelooflijk STOM om dat daar te zetten, en, hoe cares wanneer ik race wie in en uitlogt!!!
mijn vraag; kan ik dit uitzetten, die inlog en uitlog vanb mesen, of het verplaatsen op het beeld?

tweede vraag, ik zie in kleine lettertjes wel staan dat er de optie van chatten is, maar kan niet lezen welke knop ik daarvoor moet gebruiken, dus, hoe chat ik, (kan ik die kleine t*lijertjes zeggen wat ik van ze vind wanneer ze weer lopen te k*ten!!!).

hopelijk kan iemand me met dat inlog in zicht probleem helpen, het frustreert me in HOGE MATE!!!!

leon

1e probleem, geen idee, het chatten doe je met de 'home' toets

bedankt, en klopt, t is inderdaad Home.
begon uit wanhoop maar gewoon al mn toetsen bord knoppen te testen en kwam bij Home uit.

maar helaas schijnt er geen oplossing te zijn voor dat hinderlijke chat/log in en uit window.

echt, ik snap gewoon niet hoe ze het bijna midden in het beeld hebben kunnen plaatsen, echt, ongelooflijk stom !!!!!

en dat kan je toch eigenlijk niet meer van Codemasters verwachten!!!

leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan