Grijs beeld op mijn laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

dedo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 dec 2009
Berichten
2
Hallo,

Ik heb een vlekkerig grijs beeld op mijn laptop en hij reageert nergens meer op. Dit kwam tijdens het internetten plotseling tevoorschijn. Wanneer ik hem uitzet door de aan/uitknop ingedrukt te houden en daarna weer aanzet komt telkens dit grijze beeld naar voren. Afgelopen week is dit al vaker gebeurd. Ik heb toen mijn laptop op een los beeldscherm geplaatst en daar kwam wel beeld tevoorschijn en na een paar keer opstartherstel gedaan te hebben kwam er ook weer beeld op mijn laptop beeldscherm. Dit houdt hij dan een dag vol en dan valt slaat hij weer op grijs beeld. Kan iemand mij helpen op dit probleem op te lossen?
 
Heb je dit ook in het BIOS ?
Denk trouwens dat je scherm overleden is..
Hoe oud is de laptop
 
De laptop is 2 jaar oud. Het is trouwens een Acer Aspire 9420.
Ik krijg hem niet gestart in het BIOS.
Maar wanneer mijn scherm kapot is zou dit toch raar zijn. Want wanneer ik hem een aantal keer opnieuw opstart met een ander scherm doet het scherm van mijn laptop het wel weer even.
 
Laatst bewerkt:
Voeding / stof / videokaart, het kan écht van alles zijn.
De snelste manier om van je probleem af te komen (mits het een softwarematige oorzaak heeft) is je eigen bestanden veilig stellen, de recovery disk gebruiken en het systeem herstellen.
Daarna je eigen bestanden terugplaatsen. Dit kost je een uurtje. Het downloaden van Windows update etc. etc. kost je daarna ook nog een uurtje of twee. Tel er een uurtje bij op om je overige soft - en hardware te installeren. Deze gehele operatie kost een uur of 4. Blijft íe 't daarna nog steeds doen ga er dan maar van uit dat het hardwarematig is. Dan moet het ding naar de computerdokter.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan