Wat ik vermoed : dat bepaalde programma's van "uitzending gemist" in feite gewoon niet beschikbaar gemaakt worden, omdat ze bv. te koop worden aangeboden op dvd ( zie bv. de reeks van "god bestaat niet" : deze is binnenkort te koop voor zo'n 18 euro .... ) ge kunt al vermoeden dat men niet tezelfdertijd vrij zal laden downloaden wat gratis kan beken worden ( en eventueel met het programma Nettransport ( vrij te downloaden) op de schijf kan opgeslagen worden.
Ik denk dit verhaal niet helemaal klopt omdat als ik via de bron (source ) zoek gaat het weer wel.
Dat gaat als je dit niet weet ,met Internet Explorer zo:
rechtsklikken >bron weergeven>zoeken (ctrl+F) op ASF/ASX of RM >eventueel F3 >en dan kopieeren en plakken in de Media of Realspeler
Deze voor bijvoorbeeld afl 1 doet het dan ook prima.
Met firefox gaat dat iets makkelijker maar die heb je toch niet.
Zo doe ik het al een hele tijd maar dit is natuurlijk niet de bedoeling.
Bovendien heb ik dit met alle programma`s .
Opnemen van streams kan inderdaad met Nettransport .
Ikzelf doe dit altijd met WM/RM Recorder .
ivm die probleemoplosser
inderdaad: dat heb ik al enkele keren geprobeerd , ook zonder resultaat, tenzij een "standaard-antwoord" dat ons tevreden zou moeten stellen ...
Met dit antwoord bedoel je denk ik dit :
Geachte omroep.nl bezoeker,
Bedankt voor het melden van de problemen met de 'uitzending gemist' videospeler. Wij gebruiken de gegevens die d.m.v. de probleemmelder bij ons binnen gekomen zijn om de videospeler beter te laten werken op zoveel mogelijk computersystemen.
Wij proberen continue verbeteringen aan te brengen en te anticiperen op eventuele problemen die u ondervindt.
Indien wij u een oplossing kunnen bieden, of een nieuwe versie beschikbaar is, zullen we u hierover via een e-mail informeren.
Met vriendelijke groet,
Webredactie Omroep.nl
Dat noem ik nooit geen antwoord omdat zulk soort mailtjes altijd automatisch worden verzonden.
Verder heb ik ook naar
webredactie@omroep.nl
http://portal.omroep.nl/?nav=gzrlDsHEbGcZzGlPr
Michel Mol en Michiel Stam een uitgebreide mail gestuurd .
Of deze nou op vakantie zijn of niet willen antwoorden omdat ze het ook niet weten. In ieder geval krijg geen reactie .
Een ander Emailadres zullen die ook wel hebben maar die is nergens te vinden.
Zullen ze te jong zijn om dit te kunnen weten?