Grijs scherm bij uitzending gemist.

Status
Niet open voor verdere reacties.

edwinus

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2001
Op uitzending gemist zie ik alleen maar een grijs scherm.
Speler opslaan doet hij ook al niet.

Ik gebruik Firefox maar bij IE hetzelfde probleem .
Norton uitzetten helpt niet.
Java is geinstalleerd al heb ik bij firefox wel een foutreportage .(Zie bijlage volgende bericht )

Wat is nu de oorzaak dat ik het zo niet kan afspelen ?

Van de site zelf krijg ik nooit geen reactie.

Laatst bewerkt:
Firefox bijlage

attachment.php

Bijlagen

• java script consule fout (firefox).jpg
    java script consule fout (firefox).jpg
    28,8 KB · Weergaven: 328
Laatst bewerkt:
En dit zie ik :
attachment.php

De andere bijlage was te groot.

Bijlagen

• grijs scherm gisteren  gemist (2) jpg.jpg
    grijs scherm gisteren gemist (2) jpg.jpg
    6,1 KB · Weergaven: 328
Niemand ?
attachment.php

Bijlagen

• java script consule fout (firefox) 2.jpg
    java script consule fout (firefox) 2.jpg
    17,3 KB · Weergaven: 307
Het is zeker niet oplosbaar want niemand reageert hierop.
Google vind ook al niks. Zeker een zeldzaam probleem.

Dan maar steeds naar de URL`s in de bron gaan zoeken .
Of zijn er nog mensen die het wel weten.

heb precies zelfde probleem als U

hebt U ondertussen al een oplossing gevonden ?

Na een herinstallatie ging het even goed .
Heb ieder keer ,na installatie van mijn software, even op de site gekeken of dan het probleem voor deed.
Ik dacht het is nu opgelost maar opeens na een paar dagen weer hetzelfde euvel.
Overigens wel ,zonder die foutmelding in Firefox .

Als ik er ooit nog eens achter komt waar dit nou aan ligt zal dit hier zeker vermelden maar nu weet ik het ook niet meer.

P.S. Gebruik je ook Norton ?

Laatst bewerkt:
edwinus

ik heb Norton Internet Security 2005 , en als ik deze afsluit gaat het nog steeds niet.
Echter : ik werk niet onder Firefox, gewoon I.E. wINDOWS .
Vanmorgen nog eens op het net gezocht voor mogelijke oplossingen en heb daar iets gevonden ivm aanpassing bij Firefox, maar kan dit nu hier niet geven ( heb gezocht op andere PC ). Ik zal het later hier eens posten maar wellicht niet meer vandaag .
tot later

edwinus

vandaag is hier iemand geweest van de computerzaak waar ik m'n pc kocht en na een uur zoeken naar de oplossing van ons probleem is er nog niets gevonden. Men zal zich elders eens bevragen zegt men... Heb me al suf gezocht op het internet : steeds wordt diezelfde vraag gesteld, maar nergens vind ik een antwoord mèt oplossing . als ik iets vind laat ik het weten.
Maar als er iemand dit leest en kan helpen: helpmij aub

Ik zoek al meer dan een jaar waardoor dit nu door komt .
Heb me al suf gezocht op het internet : steeds wordt diezelfde vraag gesteld, maar nergens vind ik een antwoord mèt oplossing . als ik iets vind laat ik het weten.

Inderdaad als je zoekt met bijvoorbeeld google kom je deze vraag wel meer tegen maar nergens een echt antwoord.

Overgens in deze topic zie ik nu ook dat het niet is opgelost.

Op de
servicepagina van omroep.nl vind je ook niets . Met de probleemmelder (staat helemaal onderaan) kan je het doorgeven als iets niet goed werkt maar ik heb daarop nog nooit geen reactie gekregen.

Op http://portal.omroep.nl/?nav=gzrlDsHEbGcZzGlPr staan alle adressen van de webredactie.
Dat heb ik nu gedaan .

Laatst bewerkt:
Ook op dit mailtje wordt weer niet gereageerd.

Weer naar de probleemmelder geweest .

:(Uitgebreide browser test wordt gestart. Moment a.u.b. En dat al 5 min lang .Daarmee kom ik ook al niet verder.
Ook hier me email adres ingevuld maar daarop zal ook weer niet worden op gereageerd.

Laatst bewerkt:
edwinus

Wat ik vermoed : dat bepaalde programma's van "uitzending gemist" in feite gewoon niet beschikbaar gemaakt worden, omdat ze bv. te koop worden aangeboden op dvd ( zie bv. de reeks van "god bestaat niet" : deze is binnenkort te koop voor zo'n 18 euro .... ) ge kunt al vermoeden dat men niet tezelfdertijd vrij zal laden downloaden wat gratis kan beken worden ( en eventueel met het programma Nettransport ( vrij te downloaden) op de schijf kan opgeslagen worden.
Het is een vermoeden. Alleen: waarom die mogelijkheid nog "aanbieden" op de site van "uitzending gemist" als het in de praktijk gewoon technisch onmogelijk gemaakt wordt om te kijken. Het is in elk geval zo dat veel programma's kunnen bekeken worden maar andere niet ( zo ook bv. Ali G .... die verkoopt ook alles op dvd .... )

ciao

ivm die probleemoplosser

inderdaad: dat heb ik al enkele keren geprobeerd , ook zonder resultaat, tenzij een "standaard-antwoord" dat ons tevreden zou moeten stellen ...

Wat ik vermoed : dat bepaalde programma's van "uitzending gemist" in feite gewoon niet beschikbaar gemaakt worden, omdat ze bv. te koop worden aangeboden op dvd ( zie bv. de reeks van "god bestaat niet" : deze is binnenkort te koop voor zo'n 18 euro .... ) ge kunt al vermoeden dat men niet tezelfdertijd vrij zal laden downloaden wat gratis kan beken worden ( en eventueel met het programma Nettransport ( vrij te downloaden) op de schijf kan opgeslagen worden.

Ik denk dit verhaal niet helemaal klopt omdat als ik via de bron (source ) zoek gaat het weer wel.

Dat gaat als je dit niet weet ,met Internet Explorer zo:
rechtsklikken >bron weergeven>zoeken (ctrl+F) op ASF/ASX of RM >eventueel F3 >en dan kopieeren en plakken in de Media of Realspeler

Deze voor bijvoorbeeld afl 1 doet het dan ook prima.
Met firefox gaat dat iets makkelijker maar die heb je toch niet.
Zo doe ik het al een hele tijd maar dit is natuurlijk niet de bedoeling.
Bovendien heb ik dit met alle programma`s .

Opnemen van streams kan inderdaad met Nettransport .
Ikzelf doe dit altijd met WM/RM Recorder .

ivm die probleemoplosser

inderdaad: dat heb ik al enkele keren geprobeerd , ook zonder resultaat, tenzij een "standaard-antwoord" dat ons tevreden zou moeten stellen ...

Met dit antwoord bedoel je denk ik dit :
Geachte omroep.nl bezoeker,

Bedankt voor het melden van de problemen met de 'uitzending gemist' videospeler. Wij gebruiken de gegevens die d.m.v. de probleemmelder bij ons binnen gekomen zijn om de videospeler beter te laten werken op zoveel mogelijk computersystemen.

Wij proberen continue verbeteringen aan te brengen en te anticiperen op eventuele problemen die u ondervindt.

Indien wij u een oplossing kunnen bieden, of een nieuwe versie beschikbaar is, zullen we u hierover via een e-mail informeren.

Met vriendelijke groet,
Webredactie Omroep.nl

Dat noem ik nooit geen antwoord omdat zulk soort mailtjes altijd automatisch worden verzonden.

Verder heb ik ook naar webredactie@omroep.nl
http://portal.omroep.nl/?nav=gzrlDsHEbGcZzGlPr
Michel Mol en Michiel Stam een uitgebreide mail gestuurd .
Of deze nou op vakantie zijn of niet willen antwoorden omdat ze het ook niet weten. In ieder geval krijg geen reactie .
Een ander Emailadres zullen die ook wel hebben maar die is nergens te vinden.

Zullen ze te jong zijn om dit te kunnen weten? :D

Laatst bewerkt:
E Mail van Michel Mol toch gevonden.
Op deze manier maar weer eens gaan proberen.

Laatst bewerkt:
Ik heb na eerst van Michel Mol die het probleem zal onderzoeken nu antwoord gekregen van een andere medewerker .

De oplossing ligt volgens hun toch aan Norton.
Dat zal best zo kunnen zijn maar het werkt nu op opeens allemaal wel .Reclame onderdrukken staat bij mij nog steeds aan.
Wel weer even uitgezet maar dat had ik al eerder gedaan en toen werkte dat niet.
Die andere tip heb ik dan ook maar niet meer gedaan.
Maar ja, wat er allemaal is gebeurd maakt nu allemaal niet meer uit .Het probleem is nu eindelijk opgelost .
Jammer dat je eerst een persoonlijke mail (op die andere kreeg ik nooit geen reactie) moet gaan zoeken en sturen ,maar nu hebben er toch wel echt moeite voor gedaan.

Dit is het antwoord en doe je voordeel ermee.

Gebruikers van Norton Antivirus kunnen door in AntiSpam 'Reclame Onderdrukken' uit te schakelen mogelijke problemen voorkomen of verhelpen. Daarvoor dienen de volgende stappen ondernomen te worden:

1. Open Norton Internet Security
2. Klik op Norton AntiSpam
3. Klik op Gedetailleerde status. U krijgt nu een overzicht van de functies van AntiSpam. De 5e van boven is Reclame onderdrukken.
4. Klik Reclame onderdrukken aan en schakel deze uit.

Een andere mogelijke oplossing werd ons door de Symantec helpdesk aangedragen:

Verwijder de automatische programmaregels van de Persoonlijke Firewall:

- Open Internet Security
- Selecteer de Persoonlijke Firewall
- Klik op de (gele) knop "Configureren" welke rechts in het blauwe kader
verschijnt
- Selecteer het tabblad "Programma's"
- Selecteer een item uit de lijst bij handmatig programmabeheer
- Druk op "Ctrl" en "A" (op het toetsenbord) om alle elementen te selecteren en klik op "Verwijderen"
- Druk op "OK" om de wijziging toe te staan en start uw computer opnieuw op
- Keer terug naar het tabblad "Programma's" in de configuratie van de Persoonlijke Firewall
- Selecteer "Programmascan" om een analyse te maken van alle programma's die gebruik maken van de internetverbinding, zodat U deze vervolgens individueel kunt configureren

Voor verdere vragen met betrekking tot Norton IS kunt u terecht bij de helpdesk van Symantec.

Wat de probleemmelder betreft: de informatie die via deze melder binnenkomt is bestemd voor onze ontwikkelaars, die de gegevens gebruiken voor de ontwikkeling van nieuwe versies van de speler.

Met vriendelijke groet,

(die naam laat ik weg vind het niet zo netjes omdat dat hier te gaan vermelden)
Webredacteur Omroep.nl
<http://www.omroep.nl>

Laatst bewerkt:
@heraklei Laat het even weten of het ook is gelukt.
Zo nu wel even willen weten ,of het bij u ook zonder wat te doen (met even geduld) nu wel werkt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan