groen beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

elchubbyretardo

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2012
hallo beste mensen
als ik mijn laptop opstart krijg ik soms een groene vlek in het midden naar een tijdje is de groene vlek wel weg zou iemand weten wat het is of hoe je het kan oplossen :d

Hoi,

Welkom op Helpmij,

Kan je backlight zijn als hij nog onder garantie valt terug naar de winkel heb het zelf ook gehad gelukkig in de garantie.

ja ik heb hem ook er heen gebracht maar die is failliet gegaan en nu zit ik nog steed klem

Hoi,

Dan bij de fabrikant welk merk heb je, als je tenminste nog garantie hebt.

hij had in de winkel alleen nog garantie niet meer bij de fabrikant ik heb een hp paviloin entertainment PC welke weet ik zo niet staat er niet op:S

Hoi,

Zou toch probleem bij hp voorleggen je weet nooit;)

toevallig wel all heen gebelt en moest aankoops bewijs wel hebben bij de fabrikant maar die heb ik niet meer want bij de winkel hoefde dat niet en daarom kwam ik hier vragen

Hoi,

Dan is het misschien logisch dat de winkel failliet is want een nota is toch wel iets wat je hoort te krijgen.

hahaha dat weet ik maar een nota hebben hun ook wel maar ik heb de aankoopbewijs niet meer en dat hadden ze nodig bij de fabrikant

Nee denk dat je daar voor naar reparateur moet maar wie weet heeft een andere helmij-er nog een oplossing

wel jammer maar bedankt en daar ben ik ook geweest maar die wisten het ook niet en want die kregen de groene vlek niet der voor en ik nu ook niet maar soms krijg ik hem nog nou jha bedankt voor je moete

Hoi !

Vaak wordt bij faillisement de service overgenomen door 'n ander bedrijf, zoals bij @It's het geval was.

Lijkt me de moeite dat even uit te zoeken; @Google is je vriend.....

Bovendien: Back-lite inzetten zou ongeveer 100 euri's mogen kosten, dus al s je laptop verder goed is ...

Greetz,

Harry.

hier word het blijkbaar niet overgenommen en zo ben ik naar een andere bedrijf gegaan en die hebben dit gezegt dat ze de achteraan zouden bellen naar de fabrikant ( heb ik zelf ook nog gedaan ) maar de garantie was daar all weg maar nog niet bij de winkel vandaar maar nu zit ik soms nog met een groene vlek voor een uur en dan is ie weg :S en ik weet google is je vriend maar daar kreeg ik geen antwoord op was net allemaal andere dingen dit is weer zo geval wat bijna niet voor komt ik doe zelf ict maar ik kom er ook niet uit en de winkel ook niet omdat ze de vlek niet tegen kwam naar 100 keer opstarten

Hoi,

Misschien dan een foto nemen als het bij jouw wel gebeurt.

Hoi,

mijn idee van probleem gaf ik al in mij eerste antwoord hoe oud is het notebook?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan