Groen scherm bij age of empires 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shailes42881

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 jun 2012
Berichten
2
Beste HelpMij mensen, Ik speel tegenwoorden met een vriend van mij het spel age of empires 3. Maar nu heb ik het spel op mijn laptop: Aspire 5315 maar toen ik het opstarte was het in het hoofdmenu alles groen gekleurd en in het spel zelf zijn dieren boten spullen gebouwen en andere objecten ook groen gekleurd. Ik weet niet of het aan de driver ligt en of ik die misschien moet updaten als dat kan.

Alvast bedankt voor uw hulp
:thumb:
 
Ik denk de meest voor de hand liggende opties: Je videokaart is kapot? (probeer eerst eens met een andere monitor)
Beeldscherm kapot? (probeer eens met een andere pc of videokaart)? Of in het gunstigste geval de kabel is niet meer goed aangesloten? (weer goed vastmaken). :confused:

Wat gebeurd er als je een ander spel speel enz enz.
 
Laatst bewerkt:
vraag verplaatst :) Welkom bij Helpmij.nl
 
k kan het probleem moeilijk oplossen en op mijn computer (windows 7) start het spel niet op, er staat alleen kleuren thema gewijzigd maar verder gebeurd er niks
 
Beste HelpMij mensen, Ik speel tegenwoorden met een vriend van mij het spel age of empires 3. Maar nu heb ik het spel op mijn laptop: Aspire 5315 maar toen ik het opstarte was het in het hoofdmenu alles groen gekleurd en in het spel zelf zijn dieren boten spullen gebouwen en andere objecten ook groen gekleurd. Ik weet niet of het aan de driver ligt en of ik die misschien moet updaten als dat kan.

Alvast bedankt voor uw hulp
:thumb:

@Shalles het kan aan je video kaart liggen maar ook aan je video kwaliteit in het spel. Kijk daar eens naar en probeer het te resetten. En anders probeer het spel is op nieuw te installeren en dan te proberen. Als het een gedownloade versie is van age of empires 3 dan kan het daar aan liggen. Heb je een orginele of een gedownloade , want als je een gedownloade hebt probeer een andere.

gr daa
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan