Groen

Status
Niet open voor verdere reacties.

brammetje82

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2001
Hallo,

Mijn printer wil sinds kort ipv zwart alleen maar groen printen. Alle instelling staan voor zover ik kan zien goed, heb een nieuw zwart patroon erin gedaan maar dit heeft geen effect. Kan het te maken hebben met het feitdat mijn kleurenpatroon bijna leeg is of is er een andere oorzaak>?

bvd

bram

Als je dan ook nog eens vertelde welke printer het is dan is het misschien iets makkelijker zoeken voor ons.

En de titel groen....zegt eigenlijk niet zoveel over jou probleem. Misschien kun je het nog aanpassen.:)

tis een hp deskjet (geloof een 840) (win 98) Hij print trouwens ook groen als alle instelling staan op zwart wit.
En wat de titel betreft, trekt aandacht dacht ik zo :D

En als je de kleuren cartridge eruit haalt wil de printer dan nog wel printen.

nee dan geeft de printer een melding dat er een cartridge mist en vervolgens print ie niet :(

Dat was een vraag om te kijken of je printer nog wel reageerde.
Dus daar is niks mis mee.
Ik denk eerder dat het door de kleuren cartridge komt. als je toevallig een andere hebt liggen dan zou je die eens kunnen proberen.
Op de cartridges zit een koper plaatje dat moet je dus niet met je vingers aanraken. Gaan ze stuk van.

Zou het misschien ook te maken kunnen hebben met het feit dat het zwarte patroon niet van HP zelf is?

Ik denk niet dat het door de zwarte cartridge komt omdat die van een ander merk is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan