Groene balk op mijn JVC tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

Oddlaw

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 aug 2007
hi mensen,

Ik heb een probleem met mijn tv, het is een JVC breedbeeld tv Interiart DIST 1250i
typenr: HV-32D25EU

Nu ben ik er nog steeds tevreden over en het was nog niet de bedoeling om een nieuwe tv (Full-HD) aan te gaan schaffen wegens de hoge kosten nog daarvan.
Enkel sinds afgelopen week geeft de TV een gigantische groene balk aan de bovenzijde van de tv en voor de rest is ie zwart. :(
Na vele keren opnieuw aan en uit zetten/ af laten koelen (geeft geen verschil, want het gebeurd willekeurig) geeft de tv eindelijk weer beeld zonder de groene balk (het is echt een balk tot bijna de helft van de tv aan de bovenzijde). Soms doet de tv gewoon normaal en kan je uren tv kijken zonder problemen maar swich je van kanaal, dan is er elke keer de mogelijkheid dat hij crasht en de groenebalk laat zien. De andere keer kom je thuis en zet je voor de eerste keer op de dag de tv aan en heb je gelijk zo'n balk.

Wat moet ik doen, is dit verschijnsel te verhelpen (reparatie, blijft het daarna nog terug komen op den duur, is het aan te raden om maar te beginnen met sparen voor een nieuwe tv, want dit zou het begin van het einde kunnen zijn van deze tv, ik hoop het niet.

Graag hoor ik van iemand

hoi,

je zou terug kunnen gaan naar de winkel waar je de tv hebt gekocht. of kijk eens op het internet of iemand hetzelfde probleem heeft of heeft gehad, maar een oplossing heeft gevonden.

succes...:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan