• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Groene kleuren tellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

rogersmeets

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2023
Berichten
74
Hallo ik heb een formulier gemaakt dat dagelijks wordt bijgeschreven, 7 persen en hun gemaakte aantal karren, per dag/week /maand/jaar.

Met voorwaardelijke opmaak veranderen de kleuren in groen als het aantal een waarde overstijgt, per pers en per dienst (dag middag nacht) zijn de waarden anders dus met een code de waarden optellen ipv groene kleur wordt te omslachtig.

Bovenaan wil ik graag de groene cellen tellen gespecificeerd in het aantal gehaalde groene cellen (targets).

bv: hoeveel groene cellen (targets)
per dienst,
per dag,
per week,
per maand,
per jaar
dat nog eens opgedeeld per pers

ik ben begonnen met een macro op knop 1 de groene cellen voor de eerste week bij pers 1 lukt al niet, ik wil het ook niet op een knop maar dat het juiste getal automatisch veranderd als onder de waarden veranderen dat ie automatisch op en af telt dus.

wie kan me een stuk op weg helpen met een aanpassing in het toegevoegde bestand.
als er een werkt kan ik dat voor de andere waarden zelf proberen te veranderen.
 

Bijlagen

  • jaaraantal karren.xlsm
    1.003,1 KB · Weergaven: 10
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan