Groene tekst in sites

Status
Niet open voor verdere reacties.

rogerioo1

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2012
Berichten
42
De laatste tijd krijg ik op de meeste sites woorden die in't groen staan.
Ik heb al uren malware,avast,superantispyware, ecleaner, kaspersky laten scannen.
688 cookies en andere bestanden zijn ermee verwijderd.
Toch blijven deze vervelende "popups?" mij verwijzen naar andere sites.
Iemand een idee wat ik nog kan doen of hoe ik daar vanaf kom?
Bedankt alvast
 
Oke, dat had ik ook.

Ga naar chrome://extensions/.
Op die pagina zie je extensies. Kijk per extensie als je ze uitschakelt of die ''popups'' die je noemde verdwijnen.
 
Voorlopig(hopelijk) is dit de juiste oplossing.
Ik heb "gareeatsavver" uitgeschakeld en krijg geen popups meer
Bedankt
 
Download
51a5f5d096dae-icon_RSIT.png
RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.


Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is wordt er een kladblok bestand genaamd "Log" geopend.
  • Plaats de inhoud hiervan in het volgende bericht.

Bekijk ook de instructievideo.
 
Dag epak,
Hieronder het logbestand van RSIT

Logfile of random's system information tool 1.09 (written by random/random)
Run by thuis at 2014-02-05 12:24:39
Microsoft Windows 7 Home Premium Service Pack 1
System drive C: has 41 GB (9%) free of 462 GB
Total RAM: 8106 MB (64% free)

Dank bij voorbaat
Wamber
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download
51a612a8b27e2-Zoek.png
Zoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie).
  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
Code:
 {11111111-1111-1111-1111-110311431162};c
C:\Program Files (x86)\HDvid Codec V1;fs
{11111111-1111-1111-1111-110311531136};c
C:\Program Files (x86)\FreeHDSport TV;fs
{3A50C3A7-7C29-D254-4E9B-319FA2F2DAC7};c
C:\Program Files (x86)\SNT;fs
{99079a25-328f-4bd4-be04-00955acaa0a7};c
mobilegeni daemon;s
C:\Program Files (x86)\Mobogenie;fs
NextLive;s
C:\Users\thuis\AppData\Roaming\newnext.me;fs
C:\Windows\tasks\FreeHDSport TV-codedownloader.job;f
C:\Windows\tasks\FreeHDSport TV-enabler.job;f
C:\Windows\tasks\FreeHDSport TV-updater.job;f
C:\Windows\tasks\HDvid Codec V1-codedownloader.job;f
C:\Windows\tasks\HDvid Codec V1-enabler.job;f
C:\Windows\tasks\HDvid Codec V1-updater.job;f
C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\searchplugins\Search_Results.xml;f
C:\Users\thuis\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\rengu4m2.default\searchplugins\Search_Results.xml;f
C:\Users\thuis\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\rengu4m2.default\searchplugins\WebSearch.xml;f
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{3A50C3A7-7C29-D254-4E9B-319FA2F2DAC7}];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{11111111-1111-1111-1111-110311431162}];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{11111111-1111-1111-1111-110311531136}];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{3A50C3A7-7C29-D254-4E9B-319FA2F2DAC7}];r64
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r64
"NextLive"=-;r64
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r64
""=-;r64
"mobilegeni daemon"=-;r64
C:\Users\thuis\AppData\Roaming\newnext.me;fs
C:\ProgramData\SNT;fs
C:\Program Files (x86)\Optimizer Pro;fs
C:\ProgramData\GReaatsauver;fs
C:\Program Files (x86)\GReaatsauver;fs
C:\ProgramData\2e034dc3f04803a9;fs
C:\ProgramData\InstallMate;fs
autoclean;
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht.
 
wamber, Epak,
Op Helpmij.nl worden geen logjes van HJT of dergelijke programma's nagekeken. Zie ook de mededeling hier: http://www.helpmij.nl/forum/announcement.php?f=243
Wij kunnen hier niet er vanuit gaan die iemand die het nakijkt wel of niet iemand is met verstand van de programmatuur. Gaat er iets mis hiermee, dan kan uw hele computer in de hobbel raken en niet meer opstarten.

Epak,

Hoewel uw inzet wordt gewaardeerd, verzoek ik u om in de toekomst mocht het voorkomen dat logjes worden geplaatst geen reactie te geven op dergelijke logjes.
 
Laatst bewerkt:
@ Wamber,

Voer gewoon uit wat in bericht 11 is geplaatst en je probleem is opgelost.

@ Killermenace

Het zou dan zinvol zijn dat er eerder gemodereerd wordt. Eerst worden er een aantal oplossingen gegeven waar geen reactie op komt, terwijl het duidelijk is dat het hier om malware gaat. Nà het eerste bericht had je dan beter al ingegrepen en verwezen naar de malwarefora. Zo riskeer je dat met - overigens goedbedoelde - suggesties (zonder logjes) evengoed de computer "in de hobbel" geraakt.

De eerste post is van 1 februari en we zijn inmiddels 4 februari ... beetje laat om nu aan te komen draven met het risico dat TS loopt. Dat was al van het begin zo. Vreemde moderatie als je het mij vraagt.

En misschien ook eens nakijken waar de SPAM in bericht 10 vandaan komt. Toch niet meteen een voorbeeld van een deftige beveiliging op dit forum ???
 
Ik ga een slotje op dit topic zetten.
reden: 'Breek niet in' in andermans vraag, heeft u een soortgelijk probleem, stel zelf een nieuwe vraag.
dat staat in onze regels.
De vraag van wamber is van gisteren dus moderator heeft juist gehandeld.
Beveiliging op dit forum is goed, spambots komen en gaan deze glipt er tussen door.
Terwijl er 1000 -en per dag tegengehouden wordt.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan